1

با دستور رییس جمهور۵۰۰ میلیارد ریال برای کمک به آزادی زندانیان مالی غیرعمد اختصاص یافت.

  • کد خبر : 9779
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۹:۵۴

وزیر دادگستری در دهمین جشن گلریزان مراغه گفت: رییس جمهوری موافقت برای پرداخت این میزان کمک را به تامین همین میزان از سوی خیران در جشنهای گلریزان و یا کمک و گذشت رضایتمندانه اولیای دم و طلبکاران منوط کرده است. آقای بختیاری افزود: اوایل امسال با دریافت این کمک ، همه ستادهای دیه استانها فعال […]

وزیر دادگستری در دهمین جشن گلریزان مراغه گفت: رییس جمهوری موافقت برای پرداخت این میزان کمک را به تامین همین میزان از سوی خیران در جشنهای گلریزان و یا کمک و گذشت رضایتمندانه اولیای دم و طلبکاران منوط کرده است.

آقای بختیاری افزود: اوایل امسال با دریافت این کمک ، همه ستادهای دیه استانها فعال و ۳ هزار و ۷۷۹ زندانی مالی غیرعمد آزاد شدند.

او میزان بدهی برای آزادی این زندانیان را حدود یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بخشی از این منابع با گذشت رضایتمندانه اولیای دم و طلبکاران ، بخشی توسط خود زندانیان و بقیه نیز با کمکهای دولت تامین شد.

وزیر دادگستری افزود : پارسال نیز با کمک دولت و صندوق حمایت از آسیب دیدگان و تامین ۶۶۰ میلیارد ریال ، ۲ هزار و ۵۸۴ زندانی مالی غیرعمد از زندان آزاد شدند.

آقای بختیاری ، اصلاح قانون بیمه شخص ثالث و قانون راهنمایی و رانندگی در مجلس شورای اسلامی را از اقدامات مناسب پیشگیرانه برای کاهش زندانیان مالی غیرعمد در کشور بیان کرد و افزود: فرهنگ سازی برای پیشگیری از وقوع جرم نیاز به همکاری تنگاتنگ رسانه ها ، مردم و سه قوه دارد.

در دهمین جشن گلریزان مراغه خیران حدود یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال بصورت نقدی و غیرنقدی برای کمک به آزادی زندانیان متعهد شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر