1

جادوگر فوتبال با لباس دشمن! +تصویر

  • کد خبر : 99531
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۴:۴۸

جنگ ها و کری های بین انگلیسی ها و آرژانتینی ها همیشه یکی از جذاب ترین و جنجال ترین اتفاقات فوتبال بوده است. رابطه این دو کشور با جنگ بر سر جزایر مالویناس یا به قول انگلیسی ها فالکلند به اوج خود رسید و بیش از پیش بازی دو تیم را تبدیل به دیداری حیثیتی و فرا فوتبالی کرد.

رابطه دو کشور آرژانتین و انگلیس با جنگ بر سر جزایر مالویناس یا به قول انگلیسی ها فالکلند به اوج خود رسید و بیش از پیش بازی دو تیم را تبدیل به دیداری حیثیتی و فرا فوتبالی کرد.

افق نیوز/مشرق:در عکس زیر مارادونا اسطوره بی بدیل فوتبال را در دوران جوانی پس از شکست ۳-۱ آرژانتین برابر انگلیس در یک دیدار دوستانه که سال ۱۹۸۰ برگزار شد با لباس تیم ملی انگلیس می بینید.

یکی از بیاد ماندنی ترین تقابل های دو تیم به دور یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۸۶ بر می گردد و سمبل همیشگی این دیدارها مارادونا بوده است. کسی که انگلیسی ها از او متنفرند و البته تبدیل به بتی برای آرژانتینی ها شده است و از او به عنوان جادوگر فوتبال یاد می شود. او با دو گل به یاد ماندنی اش زمینه ساز حذف انگلیس شد. مخصوصا گل نخستش که با دست زد و لقب دست خدا گرفت. مارادونا در این دیدار انتقام اشک مادران داغ دیده سربازان جنگ مالویناس را گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=99531

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر