2

تقدیر از تلاش های کمیته امداد امام خمینی (ره) و مشارکت نظام بانکی کشور

  • کد خبر : 10951
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۳۰

جلسه شورای عالی اشتغال عصر امروز چهارشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور و به میزبانی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد. پایگاه خبری افق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، محمدرضا رحیمی در این جلسه اهمیت تحقق ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی تا پایان سال ۹۰ را مورد تاکید […]

جلسه شورای عالی اشتغال عصر امروز چهارشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور و به میزبانی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

پایگاه خبری افق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، محمدرضا رحیمی در این جلسه اهمیت تحقق ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی تا پایان سال ۹۰ را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه بخش ها باید توجه اصلی خود را روی این موضوع متمرکز کرده و برای تحقق آن تلاش کنند.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با تقدیر از تلاش های کمیته امداد امام خمینی (ره) و مشارکت سازنده نظام بانکی کشور برای ایجاد اشتغال بر لزوم حضور جدی تر و گسترده تر همه بخش ها به ویژه نظام بانکی کشور در این حوزه تاکید کرد.

رحیمی همچنین با اشاره به اجرایی شدن بخشی از طرح اعطای کارت اعتباری خرید کارکنان و کارگران کشور، اظهار داشت: مسئولین امر و بانک های عامل باید تلاش خود را مضاعف کنند تا اجرای این طرح به مرحله نهایی یعنی اعطای این کارت به همه کارمندان برسد.

در این جلسه که به میزبانی کمیته امداد و با حضور وزرای کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، فیلم کوتاهی در خصوص فعالیت های کمیته امداد در راستای توانمندسازی با محوریت اشتغال پخش شد. رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های این سازمان برای مشارکت در ایجاد دو میلیون و پانصد هزار فرصت شغلی در سال جاری ارائه کرد.

معاون اول رئیس جمهور در حاشیه این جلسه از نمایشگاه دستاوردهای مددجویان کمیته امداد که در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا شده بود، بازدید کرد و با غرفه‌داران به گفتگو پرداخت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر