3

تردد از گردنه الماس بدونه زنجیر چرخ ممنوع

  • کد خبر : 146523
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴

فرماندار خلخال گفت: تردد از گردنه الماس بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

مهدی احمدی عصر امروز در بازدید از عملیات برفروبی در گردنه الماس و محور خلخال به پونل و خلخال به اسالم گفت: تردد از گردنه الماس و محورهای کوهستانی خلخال بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

فرماندار خلخال گفت: با آمادگی کاملی که اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال و راهداران داشتند محور قابل تردد  و برفروبی و نمک‌پاشی انجام شده است و تنها مشکل همراه نداشتن زنجیر چرخ توسط رانندگان و مسافران عبوری است که به طرف خلخال در حرکتند.

فرماندار خلخال با تقدیر از زحمات راهداران و حضور امدادگران و پلیس راه در محور خلخال گفت: با توجه به شدت بارش نیاز است که رانندگان حتما سوخت کافی و لباس زمستانی را به همراه داشته باشند و کسانی که تا دو روز آینده قصد سفر به خلخال را دارند حتما با آمادگی و تجهیزات زمستانی در مسیر تردد کنند.

وی با اشاره به برکت نزولات خداوندی در پاییز گفت: این بارش موجبات تغذیه سفره‌‌های زیرزمینی را در شهرستان به دنبال خواهد داشت.

احمدی از اداره راه و شهرسازی خواست تا ضمن آماده‌باش در کل مسیرهای ارتباطی در روزهای تاسوعا و عاشورا و پایان هفته در خدمت مسافران و زائران امام‌ حسین (ع) باشند.

هم اکنون بارش در شهرستان خلخال به شدت در حال بارش است و دستجات عزاداری تاسوعای شهر خلخال در زیر بارش برف در شهر خلخال و روستای خوجین در بخش مرکزی خلخال دایر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تا ساعاتی دیگر نیز شامگاه امروز نیز خانواده ‌های خلخالی با حضور در امامزاده‌ها و عباسیه‌ها با روشن کردن شمع به یاد شب تاریک تاسوعا به یاد یاران امام حسین (ع) اشک ماتم خواهند ریخت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146523

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر