1

شفیع: تیم کروش از تیم رایکوف و برانکو هم بهتر دفاع می کند

  • کد خبر : 152903
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

بهرام شفیع می گوید تیم ملی ایران همراه با تیم های کره، ژاپن و استرالیا ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهرام شفیع مجری برنامه ورزش و مردم در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال ایران گفت: «من خودم به این تیم ملی امیدوارم. به نظرم تیم ملی حداقل به جمع ۴ تیم برتر می رود. ایران، کره، ژاپن و استرالیا ۴ تیم نهایی جام ملت ها را تشکیل می دهند.»
او ادامه داد: «نکته تیم ملی اینجاست که مردم فوتبالش را نمی پسندند. این برای همه مشخص است و شکی در آن وجود ندارد. ولی ویژگی تیم ملی هم این است که تیم تر از همه تیم های ادوار گذشته است و خوب دفاع می کند. من در این سال هایی که فوتبال را دنبال می کنم هیچ تیمی را ندیده ام که به اندازه تیم کروش تیم باشد. یک بار تیم رایکوف در دفاع این قدر خوب بود که البته آن ها هم این انسجام دفاعی را نداشتند. یک دوره هم تیم برانکو خوب بود که به نظرم فوتبال تیم کروش قشنگ تر از فوتبال آن تیم است. تیم برانکو محتاط بود ولی تیم کروش استراتژی بهتری برای حمله دارد.»
رئیس فدراسیون هاکی در مورد حضور ایران در جام جهانی هاکی هم گفت: «ما با یک تیم نسبتا جوان در جام جهانی هاکی شرکت می کنیم. به این تیم خیلی امیدوارم و فکر می کنم نتایج خوبی بگیریم. البته حتی اگر دهم هم بشویم کار بزرگی است و سعی می کنیم بهترین تلاش را داشته باشیم. خیلی نباید به فکر نتیجه باشیم.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=152903

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ولی خب این تنها کاری است که میتواند بکند!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر