2

مطهری باید زود‌تر از این‌ها استعفا می‌‌داد و می‌‌رفت

  • کد خبر : 16938
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۹

سید علی موسوی با اعلام اینکه مطهری باید زود‌تر از این‌ها استعفا می‌داد و از مجلس هشتم می‌رفت، گفت: عملکرد مطهری با معیارهای اصولگرایی که توسط جامعتین معرفی شده بود متفاوت است و هیچ تفاهمی ندارد.

سید علی موسوی، دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه طبق شنیده‌ها مطلع شدیم که علی مطهری استعفای خود را تحویل هیئت رئیسه مجلس کرده است، گفت: ضمن اینکه از این استعفا استقبال می‌کنیم به نظر می‌رسد این کار یک اقدام تبلیغاتی در آستانه انتخابات مجلس نهم است.

موسوی با اشاره به اینکه مطهری کسی بود که در ابتدا با لیست حامیان دولت به مجلس هشتم راه پیدا کرد، ادامه داد: وی در‌‌ همان ابتدای کار خود را اصولگرا نامید ولی با عملکرد و اظهارات خود کاری کرد که اکثریت اصلاح‌طلبان و نیروهای دوم خرداد گرد او آمدند و حتی در ‌‌نهایت از او خواستند تا در لیست آنان قرار بگیرد و مطهری نیز این درخواست را پذیرفت و به عنوان یک نو اصلاح‌طلب معرفی شد.

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اعلام اینکه مطهری باید زود‌تر از این‌ها استعفا می‌داد و از مجلس هشتم می‌رفت، گفت: عملکرد مطهری با معیارهای اصولگرایی که توسط جامعتین معرفی شده بود متفاوت است و هیچ تفاهمی ندارد و او باید پاسخگوی این امر باشد که در طول دوران حضورش در مجلس هشتم چه تعداد از مطالبات مردم و وعده‌های آنان را محقق کرده که تهدید به استعفا می‌کند.

وی با بیان اینکه علی مطهری هر چه اعتبار داشته مدیون پدر شهیدش و احترامی که مردم برای آن بزرگوار قائلند است، گفت: او نتوانست در دوران مسئولیتش از این اعتبار به خوبی حضانت کند و با مواضع خاص خود بار‌ها از این مسیر منحرف و به آن صدمه زد.

موسوی خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی موارد متعدد و زیادی از استعفای افراد متفاوت علی‌الخصوص در مواقع حساس را سراغ داریم اما خوشبختانه نظام اسلامی ایران اثبات کرده که مستحکمتر قدرتمند‌تر از آن است که این قبیل موضع‌گیری‌ها بتواند کوچک‌ترین خدشه‌ای به صلابت آن وارد کند و این نظام به بن‌بست برسد.

این فعال دانشجویی در پایان با یادآوری استعفا‌های جمعی و گروهی نمایندگان در مجلس ششم گفت: عزیزانی که امروز با وعده و شعارهای انقلابی به مجلس را‌ه یافته‌اند بدانند که نظام اسلامی در راه آرمان‌های خود با هیچ جریانی بنای مسامحه ندارد و آنان می‌بایست تا آخر به این شعائر پایبند بوده و با عملکرد اشتباه خود به اعتماد مردم پشت پا نزنند.

* نام:
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16938

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر