1

نجفی قبل از رای گیری شورایی‌ها کاندیداتوری برای شهرداری را پذیرفته بود

  • کد خبر : 227821
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: چند هفته پیش که اعضای شورا رأی‌گیری برای کاندیداها را انجام دادند، آقای نجفی نظر مثبت خود را برای کاندیداتوری در شهرداری اعلام کرده بود.

 

خبرگزاری فارس: نجفی قبل از رای گیری شورایی‌ها کاندیداتوری برای شهرداری را پذیرفته بود

افشین حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که امروز اعلام شده آقای نجفی سمت شهرداری تهران را پذیرفته و اکنون در حال تنظیم برنامه‌های خود برای شهرداری است، گفت: چند هفته پیش که اعضای شورا رأی‌گیری برای کاندیداها را انجام دادند، آقای نجفی نظر مثبت خود را برای کاندیداتوری در شهرداری اعلام کرده بود.

وی ادامه داد: هر ۷ کاندید شهرداری تهران قبل از رأی‌گیری با آنها مذاکره شده بود و آنها تمایل خود را برای حضور در شهرداری اعلام کرده بودند و قرار است این ۷ نفر برنامه‌های خود را اعلام کنند.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما هنوز شهرداری برای تهران انتخاب نکرده‌ایم، گفت: بعداز آغاز به کار رسمی شورا، شهردار را به صورت رسمی انتخاب می‌کنیم.

حبیب‌زاده برای چندمین بار توضیح داد که ما ۲۴ نفر را ابتدا برای شهرداری کاندید کردیم و بعد پی رأی‌گیری ۷ نفر انتخاب شدند و قرار است این ۷ نفر برنامه‌های خود را ارائه و درنهایت ۲ نفر انتخاب و در پایان به یک شهردار با کابینه‌اش رأی خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=227821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر