3

شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی شد

  • کد خبر : 247170
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، شهرام کرمی را به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی این وزارت خانه منصوب کرد. مهدی شفیعی نیز به خبرگزاری جمهوری اسلامی پیوست.

خبرگزاری فارس: شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی شد

به گزارش افق نیوز ، روز گذشته مهدی شفیعی در نامه ای به اصحاب رسانه خداحافظی ضمنی خودرا از این سمت اعلام داشت و به شهرام کرمی برای حضورش در سمت مدیریت اداره کل هنرهای نمایشی تبریک گفت با این حال هنوز حکمی مبنی بر این جابه جایی از سوی وزارت ارشاد اعلام نشده بود.

در حکم سیدعباس صالحی دقایقی پیش خطاب به شهرام کرمی آمده است:

«نظر به شایسـتگی و تجربیات ارزنده جناب عالی در فعالیت های فرهنگی و هنری بنا به پیشـنهاد معاون امور هنری به موجب این حکم به سمت «مدیرکل هنرهای نمایشی» منصوب می شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متعـال ‌و‌ بهره گیری از تخصص و توان کارشناسی هنرمندان تئاتر و ظرفیت های‌ موجود،نسبت‌ به‌ ارتقـای کیفی تئاتر ،حل مسائل و مشکلات اساسی تئاتر استانها، فعال سازی استعدادهای نمایشی کشور، توسعه حمایت های مادی و معنوی از این هنر بنیادین و گسـترش فضاهای کالبدی و فیزیکی، متناسب با رعایت قانون و اعتدال گرایی، گام های مفید و مؤثری بردارید.»

یادآور می شود پیش از این مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و هم اکنون در حکمی از سوی سیدضیا هاشمی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش فارس، شهرام کرمی متولد ۱۳۵۱ کرمانشاه ،نویسنده، کارگردان، منتقد، مدرس دانشگاه، مدیر هنری است .

کرمی فارغ التحصیل مدرسه کارگاهی نمایشنامه نویسی حوزه هنری۱۳۷۲ ، کارشناسی نمایش با گرایش ادبیات‌ نمایشی از دانشکده هنر و معماری؛ ۱۳۷۵،کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده هنر و معماری؛ ۱۳۷۹ وداری نشان درجه یک هنری(معادل دکتری) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سال ۱۳۹۴ است. او دارای تجربه و سوابق موثر و ارزنده مدیرت در عرصه فرهنگ و هنر است .

وی تاکنون سوابقی  چون مدیر خانه فرهنگ زنجان ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۸، مدیر فرهنگ‌سرای ابن سینا ۱۳۷۸ تا ۱۳۷۹، مدیر خانه فرهنگ زنجان ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۰،مدیر مجتمع فرهنگی و هنری هاشمی ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۳، مدیر خانه فرهنگ نور ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴، معاون اجرایی فرهنگ سرای بهمن ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷، مدیر دفتر تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی  ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸، دبیر اجرایی اولین و دومین و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان ۱۳۸۵ و ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷، مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری ۱۳۸۷ تا۱۳۹۶، مدیر تالار هنر۱۳۸۷ تا ۱۳۹۵،مدیرجشنواره تئاتر کودک و نوجوان ۱۳۹۰، دبیر اولین جشنواره تئاتر شهر ۱۳۹۱، دبیر نوزدهمین جشنواره تئاتر بین المللی کودک و نوجوان ۱۳۹۱، دبیر دومین جشنواره تئاتر شهر ۱۳۹۲، عضو شورای هنری مجموعه تئاتر شهر ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳، دبیر بیستمین جشنواره تئاتر بین المللی کودک و نوجوان ۱۳۹۲، دبیر سومین جشنواره تئاتر شهر ۱۳۹۳، دبیر چهارمین جشنواره تئاتر شهر ۱۳۹۴، دبیر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ۱۳۹۴، دبیر پنجمین جشنواره تئاتر شهر ۱۳۹۵، مدیر مرکز هنرهای نمایشی پردیس تئاتر تهران ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ و … داشته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=247170

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر