1

آرامش به باشگاه پرطرفدار پایتخت باز خواهد گشت؟! + تصاویر

  • کد خبر : 260009
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

اما هنگامی که کمی زمان می‌گذرد این اقدام عملی نمی‌شود و باز هم همان قصه تکراری ادامه دارد.

پرسپولیس

اختصاصی | از باشگاه سرخپوشان تهرانی خبر می‌رسد که به زودی مشکلات این تیم برطرف خواهد شد و با خیال راحت به ادامه لیگ برتر ادامه خواهند داد.

 رضا حاجی بیگی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در گفتگویی نوید خبر خوشی برای هواداران و دوستداران سرخپوشان پایتخت بود.

تیم پرطرفدار پرسپولیس تهران که به مانند فصل گذشته یکی دیگر از نمایندگان ایرانی در آسیا خواهد بود در این چند ساله با مشکلات مالی عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند که هر ساله مدیران و عوامل حقوقی این باشگاه خبر از حل و فصل آن را می‌دهند، اما هنگامی که کمی زمان می‌گذرد این اقدام عملی نمی‌شود و باز هم همان قصه تکراری ادامه دارد.

ورزش ۱۱ اما امروز از سوی یکی از اعضای هیئت مدیره سرخپوشان تهرانی خبری منتشر شد که اعلام کرد که خیال هواداران راحت باشد و به زودی مشکلات مالی این تیم حل خواهد شد و دیگر هیچ نگرانی در اطراف پرسپولیس وجود نخواهد داشت.

رضا حاجی بیگی - حمید گرشاسبی
رضا حاجی بیگی – حمید گرشاسبی

در همین راستا حاجی بیگی، عضو هیئت مدیره باشگاه سرخپوشان اظهار داشت:

با تلاش‌هایی که تمام اعضای باشگاه انجام داده‌اند به زودی پرونده‌های شاکیان بسته خواهد شد و در ضمن دیگر بحث مالیاتی هم نخواهیم داشت. همچنین باشگاه در تلاش است تا با برنامه‌ریزی‌های دقیقی که انجام می‌دهد بحران‌های مالی از اطراف باشگاه دور خواهد شد و حتی پرونده‌هایی که به دادگاه CAS ارجاع داده شده است تا پایان نیم فصل و شاید تا پایان فصل مختومه اعلام شود تا دیگر نگرانی از این بابت باشگاه نداشته باشد.

در ضمن باید تشکر کنم از عزیزانی که از باشگاه طلب داشتند و ما را در پرداخت بدهی‌هایشان یاری کردند و تنها نصف مبلغ مورد نظرشان را از ما طلب کردند تا ما دغدغه کمتری برای پرداخت طلب آنها داشته باشیم. البته این را هم باید در نظر گرفت که اگر وزیر ورزش و جوانان و مخصوصا هواداران پشت تیم نبودند باشگاه هم توان این را نداشت که جوابگوی این همه مشکلات باشد.

تنها مشکل عدیده‌ای که باشگاه با آن روبرو است حساب‌های مالی باشگاه است که در چندین سال گذشته تا به الان حساب‌ها با یکدیگر طراز نیستند و بسیار کار را برای ما مشکل کرده است. اما خوشبختانه دو سالی است که سیستم اتوماسیون بر باشگاه حاکم شده است و به راحتی می‌توانیم به حساب‌ها رسیدگی کنیم اما تنها وقت لازم است که امیدوارم هر چه زودتر از پس این مشکلات سربلند بیرون بیاییم.

در حالی که هواداران میلیونی پرسپولیس سالهاست که به دنبال این هستند تا مشکلات این تیم حل شود می‌توانند امسال با صحبت‌های حاجی بیگی روزهای بی دردسر این باشگاه را ببینند یا خیر؟

عضو هیئت مدیره باشگاه ورزشی پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود در خصوص سوپرجام گفت:

شخصا اعلام می‌کنم که قهرمان سوپرجام پرسپولیس است و هیچ بحثی در این مورد نمی‌ماند و تنها منتظر این هستیم که در تهران جام را به ما اهدا کنند. سازمان لیگ هر روز نظر خود را برمی‌گرداند اما اگر نگاهی به مدارک و مستندات کنیم، می‌بینیم که باشگاه استقلال رسما از این دیدار انصراف داده است و حاضر نبود که مقابل ما حاضر شود. ولی این نوید را هم به هواداران می‌دهم که اولین جام قطعی است و برای پرسپولیس خواهد بود.

 

اما امروز خبری منتشر شد که قرار است سوپر جام میان تیم‌های پرسپولیس و استقلال برگزار شود و تنها باید دید که این خبر رسما اعلام می‌شود و یا طبق گفته حاجی بیگی سرخپوشان فاتح این جام خواهند بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=260009

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر