2

شایعه ای داغ در مورد پرسپولیسی شدن یک استقلالی

  • کد خبر : 266009
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰

برخی از کانال‌های پرسپولیسی معتقدند این بازیکن پس از ترک استقلال، به اردوی پرسپولیس سری می‌زند تا شانس خود برای سرخپوش شدن را امتحان کند.

سید حسین حسینی ، دروازه‌بان شاکی استقلال، ملی‌پوش است و با وجود اینکه هنوز در فصل جاری به میدان نرفته، اما همچنان به اردو‌های تیم ملی دعوت می‌شود. اتفاقی که برخی به ماجرای اختلاف نظر بین کی‌روش و شفر ربط می‌دهند. حالا که بحث جدایی حسینی مطرح شده، شایعات نیز به موازات آن پیش می‌رود. برخی اعتقاد دارند باید به دنبال تیم بعدی حسین حسینی بود، چون از این به بعد حتی اگر خودش هم بخواهد در جمع آبی‌پوشان بماند، با توجه به اتفاقاتی که رخ داده، مدیران باشگاه او را جریمه می‌کنند و شاید شفر با این بهانه که رفتار این دروازه‌بان دور از حرفه‌ای‌گری بود، این بازیکن را از تیم دورتر کند.
با این وجود، حسینی می‌تواند با فراغ بال بیشتری به فکر جدایی باشد، اما ایستگاه بعدی اش کجاست؟ با نگاهی به لیست تیم‌ها در می‌یابیم که همه باشگاه‌های حاضر در لیگ، حداقل یک دروازه‌بان خوب در اختیار دارند و تیم‌هایی که گلر سرشناس در لیست‌شان نمی‌بینند، به اندازه کافی پولدار نیستند تا دروازه‌بان گرانقیمت، رکوردشکن و ملی‌پوشی مثل حسین حسینی را جذب کنند. همین شرایط، زمینه ایجاد شایعات جدید را فراهم می‌کند.
برخی از کانال‌های پرسپولیسی معتقدند حسینی پس از ترک استقلال، به اردوی پرسپولیس سری می‌زند تا شانس خود برای سرخپوش شدن را امتحان کند. این در حالی است که علیرضا بیرانوند هنوز هم می‌گوید از چپ و راست برایش پیشنهاد همکاری با باشگاه‌های خارجی می‌رسد و او باید هر طور شده لژیونر شود. در صورت رقم خوردن این اتفاق، جا برای حضور حسینی در پرسپولیس نیز باز خواهد شد و در نیم‌فصل دوم، پرسپولیس با دروازه‌بان جدید خود که ملی‌پوش است، به لیگ برمی‌گردد! این در حالی است که گفته می‌شد پس از جدایی بیرانوند از پرسپولیس، برانکو در نظر دارد محمدرشید مظاهری گلر ملی‌پوش ذوب‌آهن را به تیمش اضافه کند.
وقتی موضوع را پیگیری کردیم، با منبع شایعه هم آشنا شدیم. این فرد، در یکی از پاساژ‌های مهم تهران صاحب بوتیک است و مغازه اش به محل رفت و آمد و پاتوق فوتبالیست‌های مشهور و ملی‌پوش ایران شده. این فرد مدعی است از یک فوتبالیست شنیده که حسینی برای آنکه از شفر و مدیران باشگاه استقلال بابت اتفاقات اخیر، انتقام بگیرد، بدش نمی‌آید به پرسپولیس برود. از طرف دیگر، پرسپولیس هم احتمالاً در پایان نیم‌فصل و پس از تعیین تکلیفش در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ بیرانوند را در نقل و انتقالات زمستانی از دست می‌دهد تا بهترین شرایط برای حضور حسینی در پرسپولیس ایجاد شود.
این موضوع بعید به نظر می‌رسد، اما زیر پوست فوتبال، هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. حسینی سال‌ها در استقلال بوده و در بازگشتش هم می‌خواست کاری کند تا هواداران استقلال راحت‌تر با احتمال خداحافظی سیدمهدی رحمتی از فوتبال کنار بیایند و در واقع خیال‌شان راحت باشد که او یک جانشین خوب دارد، اما اگر به نیمکت‌نشینی‌هایش ادامه بدهد، نه تنها رسیدن به پیشنهادات دلاری را از دست می‌دهد بلکه شانسی برای حضور در جام ملت‌های آسیا هم ندارد و مثل جام جهانی، آنجا را هم از دست می‌دهد.

پارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=266009

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر