2

ادعای جالب ستاره السد درباره روش بازی پرسپولیس

  • کد خبر : 266593
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

این بازیکن کلیدی تیم السد قطر ادامه داد: در بازی رفت برابر پرسپولیس با توجه به سطح فنی ارائه‌شده و تلاش برای رسیدن پیروزی مستحق شکست نبودیم. ما در این بازی با خوش‌شانسی مواجه نشدیم و می‌خواهم دوباره از هواداران تیم السد که برای تشویق‌مان آمده بود به خاطر این نتیجه عذرخواهی کنم.

حامد اسماعیل

بازیکن تیم السد رویارویی آسیایی با پرسپولیس را بازی مرگ و زندگی خواند.

ورزش ۱۱ – حامد اسماعیل درباره بازی برگشت تیم السد برابر پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس که از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می‌شود گفت: شکست یک بر صفر خانگی در بازی رفت برابر پرسپولیس نخستین شکست فصل کنونی برای تیم السد بود. این شکست نمی‌تواند نشان‌دهنده فروپاشی درونی یا تردیدهایی درباره تیم السد باشد زیرا شکست در فوتبال حتی برای تیم‌های بزرگ جهان نیز طبیعی است.

این بازیکن کلیدی تیم السد قطر ادامه داد: در بازی رفت برابر پرسپولیس با توجه به سطح فنی ارائه‌شده و تلاش برای رسیدن پیروزی مستحق شکست نبودیم. ما در این بازی با خوش‌شانسی مواجه نشدیم و می‌خواهم دوباره از هواداران تیم السد که برای تشویق‌مان آمده بود به خاطر این نتیجه عذرخواهی کنم. ما وعده جبران این شکست در بازی سه‌شنبه هفته آینده برابر پرسپولیس را می‌دهیم. بیش از ۱۵ شانس خود را در بازی رفت از دست دادیم و اکنون فقط باید به فکر جبران باشیم.

 

حامد اسماعیل در واکنش به این پرسش که چه انتظاری از بازی برگشت با پرسپولیس و پیروزی با ۲ گل جهت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: رویارویی با پرسپولیس بازی مرگ‌ و زندگی است. هر کسی به دنبال استفاده از تجربه و توانمندی فنی با ارائه بهترین بازی جهت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا است. این همانند تیم السد ۲۰۱۱ میلادی است که در بازی سخت خارج از خانه توانستند به جام قهرمانی این رقابت‌ها برسند. ما باید متعادل بازی کنیم و تحت تاثیر عوامل خارجی ورزشگاه آزای تهران از جمله حضور ۸۰ هزار تماشاگر برای حمایت از پرسپولیس نباشیم. البته السد دارای بازیکنان باتجربه است و ما یک ماه‌ونیم قبل در همین ورزشگاه تیم استقلال را با حضور تماشاگرانش شکست داده بودیم. البته دلیلی برای تکرار این اتفاق وجود ندارد.

وی درباره سناریوی احتمالی این بازی نیز گفت: بدون شک پرسپولیس از همان دقایق نخست بازی سعی می‌کند روی خط دفاعی ما فشار بیاورد. می‌خواهند خیلی سریع مدافعان السد را به اشتباه وادار کنند و به دنبال راه‌حلی برای اداره کردن بازی هستند. ما باید به صورت قدرتمندانه بر تاکتیک‌های نخستین بای فائق آییم و سپس با قرار گرفتن در اتمسفر بازی به گل برسیم.

حامد اسماعیل درباره توانمندی تیم السد برای انتقام شکست بازی رفت برابر پرسپولیس خاطرنشان کرد: من و سایر بازیکنان السد نماینده فوتبال قطر هستیم. اگر در این بازی موفق شویم دستاوردی برای فوتبال قطر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=266593

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر