1

هشتگی مشترک از سوی هواداران ! امیدواریم رباط پاره کنی ! ستاره پپشین ” پرسپولیس ” چه زود منفور شد !

  • کد خبر : 266864
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

رفت و برگشت پرحاشیه او از ترکیه سرانجامی جز محرومیت برای پرسپولیس نداشت. اتفاقی که او از آن به‌عنوان خیریت نام برد اما باعث شد پرسپولیس روزهای سختی را پشت سر بگذارد.

برای مهدی طارمی از روزی که به‌عنوان بازیکن تعویضی در داربی به میدان آمد تا زمانی که سیبل فحاشی طرفداران شد فاصله زیادی نبود.

افق نیوز/ مهدی طارمی فاصله عشق تا نفرت را خیلی سریع طی کرد. از روزی که به‌عنوان بازیکن تعویضی در داربی به میدان آمد تا زمانی که سیبل فحاشی طرفداران شد فاصله زیادی نبود. رفت و برگشت پرحاشیه او از ترکیه سرانجامی جز محرومیت برای پرسپولیس نداشت. اتفاقی که او از آن به‌عنوان خیریت نام برد اما باعث شد پرسپولیس روزهای سختی را پشت سر بگذارد.

منفور و خوش اقبال

مهدی طارمی را حالا می‌توان از منفورترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس دانست. آقای گل دو فصل پیاپی که شاید روزهایی می‌شد محبوبیت او را با بازیکنانی مانند کریم باقری و رضا شاهرودی مقایسه کرد این روزها سعی می‌کند زیاد خودش را نشان ندهد تا از ناسزا و نفرین هواداران پرسپولیس در امان باشد. هرچند که طارمی هنوز هم خیلی خوش شانس است که پرسپولیس در غیبت او و با محرومیتی که یک سر داستانش بوده، توانسته نتایج درخشانی بگیرد تا زیاد ماجرای طارمی به چشم نیاید.

از خانم بازیگر تا ژوله

مهدی طارمی بعد از جدایی از پرسپولیس هم حاشیه‌ها را رها نکرده. از عکس جنجالی و شایعه ارتباط او با یک خانم بازیگر گرفته تا توهین او و سردار آزمون به یک طنزنویس(امیرمهدی ژوله) به‌خاطر یک پست شوخی در اینستاگرام. این در شرایطی است که طارمی به واسطه دوستی با آزمون بارها حتی جواب انتقادهای هواداران تیم ملی از آزمون را هم داده است.

مهدی طارمی را بر نگردانید
پرسپولیس حالا در آستانه باز شدن پنجره نقل و انتقالات خود قرار دارد و هواداران پرسپولیس بی‌صبرانه منتظر پایان نیم فصل هستند. به همین دلیل در روزهای گذشته شایعات زیادی در مورد بازگشت بازیکنانی مانند رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و طارمی به پرسپولیس به گوش رسید. در این شرایط اما جالب آنجا بود که به جز رضاییان که مشخص بود با نظر برانکو از تیم کنار گذاشته شده، هواداران پرسپولیس از مدیران باشگاه خواسته‌اند هرگز با بازگشت طارمی موافقت نکنند.

بی‌اعتنایی به پرسپولیس
مهاجم سابق سرخپوشان در پایان بازی برابر بولیوی زمانی که با سؤالی مربوط به پرسپولیس مواجه شد ترجیح داد بگوید که فقط در مورد تیم ملی صحبت می‌کند و در مورد موضوع دیگری حرف نمی‌زند. البته تنها اعلام کرد که امیدوار است پرسپولیس قهرمان آسیا شود. جالب اینکه این صحبت‌های طارمی خیلی زود در فضای مجازی بازخورد داشت و هواداران پرسپولیس خطاب به این بازیکن اعلام کردند که درباره پرسپولیس فکر نکند.

هشتگ پارگی‌رباط
مهدی طارمی سه‌شنبه شب در پایان بازی برابر بولیوی زمانی که قصد داشت از هتل خارج شود با هوادارانی روبه‌رو شد که قصد داشتند با بازیکنان تیم ملی عکس بگیرند. نکته عجیب اما اینکه هواداران با دیدن طارمی یکصدا و در کمال تعجب فریاد می‌زدند که امیدواریم رباط پاره کنی و مصدوم شوی. موضوع جالب‌تر اینکه این برای نخستین بار نیست که این اتفاق برای طارمی افتاده و روزهای گذشته هم در فضای مجازی هواداران پرسپولیس آرزوی مصدومیت مهاجم سابق‌شان را داشته‌اند. به‌نظر می‌رسد که این موضوع حالا به هشتگی مشترک در بین سرخ‌ها تبدیل شده باشد.

همشهری ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=266864

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر