2

اظهارات عجیب و فوق جنجالی اسطوره بزرگ استقلال خطاب به استقلالی ها و حمایت از پرسپولیس

  • کد خبر : 268808
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۶:۳۹

این اسطوره بزرگ استقلال عنوان داشته که امیدوارم روزی برسد که ما هم مانند پرسپولیس آنقدر خوب باشیم که تیم رقیب از قهرمان نشدنمان خوشحال شود و طرفدارانش به خیابان ها بریزند.

 اسطوره بزرگ استقلال با اظهاراتی جنجالی و عجیب به حمایت از پرسپولیس و هواداران این تیم پرداخته است.

ورزش ۱۱ – بعد از عدم قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در فضای مجازی بازار کری خوانی بین هواداران استقلال و پرسپولیس به اوج خود رسید و طرفداران دو تیم با کنایه های فوتبالی از خجالت یکدیگر در آمدند. اما در این میان حسن روشن که همواره با مصاحبه ها و اظهار نظرهای خود جنجال ساز شده است باز هم خلف وعده ننموده و با صحبت هایی عجیب به حمایت از پرسپولیس و کنایه به طرفداران خودی پرداخته است.

 

این اسطوره بزرگ استقلال عنوان داشته که امیدوارم روزی برسد که ما هم مانند پرسپولیس آنقدر خوب باشیم که تیم رقیب از قهرمان نشدنمان خوشحال شود و طرفدارانش به خیابان ها بریزند. وی در ادامه صحبلت های خود تشویق تماشاگران پرسپولیس بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی را مایه ننگ باشگاه استقلال دانسته زیرا که طرفداران تیم محبوب او پس از این اتفاق برای خوشحالی و شادمانی بله خیابان ها ریخته اند.

 

روشن که همواره یکی از منتقدان همیشگی کادر فنی و مدیریتی باشگاه استقلال تهران بوده است همواره تبعات مصاحبه های خود را به جان خریده و آن چنان نیز با برخوردهای شدیدی مواجه نشده اما بسیار بعید است که این اظهارات جنجالی او با عکس العمل هایی همراه نباشد. زیرا که اختلاف مابین طرفداران دو تیم در این روز ها به حد بالای خود رسیده و می تواند این چنین صحبت هایی ترکش های سنگینی برای حسن روشن به همراه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ایشون تا من یادم میاد چوب لای چرخ استقلال گذاشته دریغ از یکبار حمایت وحرف دلگرم کننده ایشون با کمال ادب پیشکسوت استقلال نیست ،پیشکسوت یعنی آقای جباری مرحوم مظلومی که تحت هر شرایطی پشت تیم بوده وهستن وگرنه غر زدن کاری نداره ایشون شده عامل تخریب

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر