2

هر سخن تنش‌زایی خلاف نظر ولایت است

  • کد خبر : 50419
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۳

مسئولان اگر واقعا پایبند به ولایت هستند به این فرمایشات حضرت معظم‌له توجه کنند چرا که هر سخن و برنامه تنش‌زایی خلاف نظر ولایت است.

خطیب موقت جمعه تهران با بیان اینکه نظر رهبر معظم انقلاب بر آرامش کشور است، گفت: مسئولان اگر واقعا پایبند به ولایت هستند به این فرمایشات حضرت معظم‌له توجه کنند چرا که هر سخن و برنامه تنش‌زایی خلاف نظر ولایت است.

آیت‌الله محمد‌علی موحدی کرمانی خطیب نماز جمعه تهران در خطبه دوم خود ضمن قدردانی از رهبر معظم انقلاب بابت انتصاب وی به امامت جمعه تهران اظهار داشت: مقام معظم رهبری عنایت و بزرگواری کردند بنده را لایق دانسته و مشمول محبت قرار دادند. از خدا می‌خواهم بتوانم حق این جایگاه رفیع را ادا کنم.

وی همچنین حادثه زلزله در خراسان جنوبی را به بازماندگان آنان تسلیت گفت و تصریح کرد: برای بازماندگان صبر و برای جان باختگان غفران و عفو الهی را درخواست می‌کنم و برای مجروحین نیز درخواست شفای عاجل دارم.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه از ۱۱ آذر تا ۲۲ آذر ایام بسیار مهمی است، گفت: در این ایام رحلت علامه حلی، رحلت شیخ طوسی، رحلت عالم بزرگوار نراقی، ولادت شیخ بهایی، شهادت شهید مدرس، شهادت آیت‌الله دستغیب، شهادت میرزا کوچک خان جنگلی را داریم.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی همچنین با تاکید بر اهمیت بسیج و با بیان اینکه بسیج یک نهاد مقدس است، ‌گفت:‌ این بسیج بود که در جبهه‌های جنگ عزت آفرید و این بسیجیان بودند که مخلصانه جان خود را تقدیم اسلام کردند.

وی در ادامه به تشریح خاطره‌ای از جنگ و بسیجیان ولایتمدار پرداخت و گفت: در کرمانشاه عده‌ای از مجروحان را آوردند و من بالای سر یکی از این مجروحان رفتم که ابتدا فکر کردم تخت خالی است اما نوجوان ۱۵ ساله‌ای در آن بود که نه دست داشت و نه پا؛ من با دیدن اندام مجروح او متاسف شدم اما او به من گفت که فلانی چیزی نشده من شرمنده و متاسفم که شهید نشدم و به عکس برادرش اشاره کرد و گفت اوست که رستگار شد من مردود شدم.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری می‌فرماید کشور باید آرام باشد، گفت: نظر آقا این است که کشور را آرام نگه داریم و مسئولان اگر واقعا پایبند به ولایت هستند به این فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنند چرا که هر سخن و برنامه تنش‌زایی خلاف ولایت است.

آیت‌الله موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: مسئولان اگر نقطه ضعفی دارند خودشان مسئله را حل کنند و نیازی نیست که اختلافات را به جامعه بکشانند و همانطور که مقام معظم رهبری انتظار دارند مشکلات اقتصادی باید حل شود. چرا که این وظیفه مسئولان است و مردم ولایتمدار ایران اسلامی نیز نشان داده‌اند که انقلاب‌شان را به مشکلات اقتصادی نمی‌فروشند.

وی به مشکلات سوریه اشاره و تصریح کرد: مداخله خارجی‌ها سبب بحران در سوریه شده و جالب اینجاست که کسانی در اوضاع سوریه مداخله می‌کنند که دم از فلسطین، قرآن و حمایت از ملت مسلمان می‌زنند.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: مداخله‌گران خارجی در سوریه بگذارند مردم سوریه خود تصمیم بگیرند و اگر نیاز به اصلاحاتی باشد که نیاز هست، اصلاحات صورت بگیرد.

آیت‌الله موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: همه خوب می‌دانند که جرم سوریه این است که در صف مقدم مبارزه با اسرائیل قرار دارد.

وی در مورد موفقیت سپاه پاسداران در شکار پهپاد آمریکایی نیز گفت: آمریکایی‌ها برای ماموریت دادن به پهپادهای خود آنها را به بالاترین تکنولوژی‌ها مسلح می‌کنند. اما بالاتر از تکنولوژی آمریکا، قرآن، اسلام و دلیر مردان ایرانی هستند که پهپاد را شکار می‌کنند.

خطیب نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم تمام این موفقیت‌ها از برکت اسلام است و وقتی انسان انگیزه ایمانی در کارها داشته باشد، بر کسانی که انگیزه مادی دارند، پیشی می‌گیرد. چرا که مردان خدایی خستگی و عقب نشینی ندارند.

آیت‌الله موحدی کرمانی در پایان از نیروهای امنیتی عراق بابت دستگیری گروهی که قصد انفجار حرم امیر المومنین(ع) و ترور آیت‌الله العظمی سیستانی را داشتند، تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=50419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر