1

حمله یک استقلالی به فتح الله زاده!

  • کد خبر : 58688
  • ۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۱

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: با توجه به محدودیت های بانکی که پیدا کرده بودیم بهتر بود پول رینالدو را از طریق سفارت ایران منتقل می کردیم.

امیررضا واعظ آشتیانی اظهار داشت: بحث کسر ۶ امتیاز از استقلال نشان می دهد که آقایان چقدر مدیر هستند؛ با توجه به محدودیت های بانکی که پیدا کرده بودیم بهتر بود پول رینالدو از طریق سفارت ایران با یک طرف مطمئن منتقل می شد تا اگر احیاناً چنین مشکلی پیش می‌آمد می‌توانستند از حق و حقوق خود دفاع کنند.

 مدیرعامل سابق باشگاه استقلال افزود: آقایان می گویند پول را به صراف داده اند و طرف فرار کرده است مگر آن صراف جواز نداشته؟ وقتی صراف رسمی باشد و جواز داشته باشد دیگر فرار کردن معنی ندارد ضمن اینکه برای تعقیب قانونی آن فرد می‌تواند اقدام کنند اما اگر قرار بود پول را پرداخت کنند و محدودیت بانکی داشتند باید با سفارتخانه هماهنگ می کردند تا مشکلی پیش نیاید.

 واعظ آشتیانی در پایان گفت: نمی‌دانم چرا این اتفاقات فقط در استقلال می افتد به هر جهت وقتی یک سازمان عریض و طویل برقرار می شود این تبعات را هم دارد؛ وقتی سازمانی می‌تواند محدود باشد و شرح وظایفش مشخص شود اما  عرض و طویل می شود این مشکلات به وجود می آید امیدوارم این مسئله حل شده و ختم به خیر شود تا منجر به کسر امتیاز برای استقلال نشود.

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=58688

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر