2

دو رگه جدید تیم ملی فوتبال +تصویر

  • کد خبر : 79594
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۶:۲۲

البته این پروژه به احتمال زیاد برای مدتی کوتاه متوقف خواهد شد تا تیم ملی سه بازی حساسش در مرحله مقدماتی جام جهانی را پشت سر بگذارد و اگر موفق به صعود به جام جهانی شد – موضوعی که باعث ادامه همکاری با کی روش می شود – مربی پرتغالی کارش در این زمینه را ادامه خواهد داد.

علی منوچهری با نام کامل علی مانوئل منوچهری مقدم کاشان لابوس متولد ۲ آگوست ۱۹۸۶ در اتریش است.

هفت صبح نوشت: از بازیکنان دورگه در شرایطی که انتقادات زیادی نسبت به اقدام کارلوس کی روش در استفاده از ایرانی های آنور آب وجود دارد شاید کار چندان منطقی نباشد اما سرمربی تیم ملی نشان داده که به این انتقادات هیچ توجهی ندارد و هر چقدر هم که کارشناسان و تعدادی از رسانه ها بگویند که بازیکنی مثل امید نظری یا ویلیام آتشکده به درد تیم ملی ایران نمی خورند باز او کار خودش را می کند و در سفرهای اروپایی اش آمار بازیکنانی که به درد بازی در تیمش می خورند را می گیرد.

گفته می شود در صورت رسیدن تیم ملی به جام جهانی، کارلوس کی روش پرونده یکی از بازیکنانی که مد نظرش است را با جدیت بیشتری مطالعه می کند: علی منوچهری.

پسری از خیابان های وین

علی منوچهری با نام کامل علی مانوئل منوچهری مقدم کاشان لابوس متولد ۲ آگوست ۱۹۸۶ در اتریش است. او پدری ایرانی و مادری سیلیایی داشته و در سه سالگی پدرش را از دست داده و به همراه خانواده مادری اش به شیلی مهاجرت کرده است. منوچهری در ۱۷ سالگی فوتبالش را به صورت حرفه ای شروع کرده و در کارنامه اش سابقه بازی در تیم های لیگ برتر شیلی دیده می شود.

او که توانایی بازی در همه نقاط خط دفاعی را دارد در سال ۲۰۰۶ به تیم زیر ۲۳ سال شیلی هم دعوت شده، ضمن آنکه علی در سال ۲۰۰۸ بازی در فوتبال اروپا را تجربه کرده و چهار بازی برای تیم دوم لوانته انجام داده است.

علی منوچهری در حال حاضر عضو تی. دپورتس کانسپسیون شیلی است که در لیگ دوی این کشور حضور دارد. البته آنطور که مدیر برنامه های منوچهری می گوید او به صورت قرضی و به خاطر مسائل اقتصادی راهی لیگ دو شده وگرنه کیفیت بازی اش در حد لیگ برتر شیلی است.

دعوت احتمالی از بازیکنی که در لیگ دوی شیلی توپ می زند طرفداران و مخالفان خاص خودش را دارد. طرفداران علی منوچهری در سایت پریشین فوتبال کمپین دعوت از منوچهری تشکیل داده اند و با آپلود کردن فیلم های این مدافع ایرانی الاصل و فرستادن اطلاعات بازی او به فدراسیون فوتبال می خواهند کارلوس کی روش را از وجود چنین بازیکنی مطلع سازند.

به عقیده این افراد در شرایطی که تیم ملی طی سال های اخیر یا بحران خط دفاعی مواجه بوده دعوت از بازیکنی که کیفیت فنی قابل قبولی دارد – منبع آنها در این زمینه سایت ویکی پدیاست که تعریف زیادی از بازی علی کرده – قطعا برای کی روش و همکارانش سودمند خواهد بود اما مخالفان علی منوچهری با اشاره به سن و سال او می گویند مگر لیگ دوی شیلی کجای فوتبال دنیا قرار دارد که سرمربی تیم ملی بخواهد از این لیگ بازیکن به تیم ملی دعوت کند.

آنها دعوت از امید نظری را مثال می زنند که تجربه چندان موفقی نبود و باعث شد که خیلی از کارشناسان علیه کی روش موضع بگیرند. نکته دیگری که منتقدان دعوت از منوچهری به آن استناد می کنند فاصله طولانی شیلی تا ایران است و اینکه ارزش ندارد یک بازیکن از آن سوی دنیا بکوبد و بیاید ایران تا برای تیم ملی بازی کند، آن هم در صورتی که کی روش کیفیت فنی او را تایید کرده باشد. با این همه طرفداران منوچهری می گویند این مدافع ارزش یک بار تست شدن را دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=79594

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر