3

سرمایه گذاری در امریکا در مقایسه باگذشته با مخاطره بیشتری همراه است.

  • کد خبر : 8286
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۴

سرمایه گذاری در امریکا در مقایسه باگذشته با مخاطره بیشتری همراه است. به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان ، فلیشیا تیلور تحلیلگر شبکه گفت:” اقدام موسسه استاندارد اند پورز موسوم به اس اند پی در اعلام کاهش شاخص اعتبار مالی امریکا بی سابقه بود. این خبر به معنای […]

سرمایه گذاری در امریکا در مقایسه باگذشته با مخاطره بیشتری همراه است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان ، فلیشیا تیلور تحلیلگر شبکه گفت:” اقدام موسسه استاندارد اند پورز موسوم به اس اند پی در اعلام کاهش شاخص اعتبار مالی امریکا بی سابقه بود.

این خبر به معنای ان است که سرمایه گذاری در امریکا خطرناکتر شده است. با افت شاخص اعتبار مالی امریکا، این کشور از نظر امنیت سرمایه گذاری در مرتبه ای پایین تر از کشورهایی از قبیل فرانسه، انگلیس و المان و کانادا قرار گرفته است.

در این میان، مصرف کنندگان امریکایی نیز نگران پیامدهای این مساله هستند زیرا احتمالا نرخ بهره در امریکا افزایش خواهد یافت.

درنتیجه، اعلام خبر فوق تاثیری زنجیره وار بر زندگی همه امریکایی ها دارد.

کار کاخ سفید در این شرایط بسیار دشوار شده است زیرا باید به نوعی اثر منفی این خبر را بگیرد ان هم درست یک هفته پس از آنکه جنجال مربوط به افزایش سقف بدهی های دولت امریکا به نوعی فیصله پیدا کرده است.”

تحلیلگر سی ان ان در ادامه افزود:” همواره جهانیان به امریکا به چشم محل امنی برای سرمایه گذاری نگاه کرده اند اما اعلام خبر فوق می تواند اوضاع را تغییر دهد.

با اعلام این خبر، به ناگاه جهانیان متوجه می شوند که سرمایه گذاری در امریکا در مقایسه با گذشته پرخطرتر شده است.

امریکا دیگر در بالاترین سطح اعتبار مالی و سرمایه گذاری قرار ندارد و درنتیجه ممکن است سرمایه گذاران خارجی،سرمایه های خود را از امریکا خارج کنند.

برخی از کشورها اعلام کرده اند نوع سرمایه گذاری هایشان را در امریکا تغییر خواهند داد.

باید منتظر ماند و دید که این وضع چه گونه خواهد شد.

این وضع درحالی برای امریکا پیش آمده است که کشورهایی همانند ایتالیا، اسپانیا ، ایرلند و پرتغال با مشکل جدی بدهی های مالی مواجه هستند.”

فلیشیا تیلور افزود:” اعلام چنین خبری درباره امریکا سبب می شود این کشور نیز همردیف کشورهای اروپایی فوق شود. البته این سخن به معنای آن نیست که امریکا درست همانند این کشورهای اروپایی شود اما برداشت منفی درباره امریکا ایجاد شود زیرا دیگر امریکا در بالاترین سطح شاخص امنیت سرمایه گذاری قرار ندارد.

این رویداد در تاریخ امریکا بی سابقه است. بی تردید، این مساله برای امریکا بسیار نگران کننده است. نکته جالب توجه اینکه باراک اوباما،رئیس جمهور امریکا درست دو روز بعد از سالروز تولدش باید به مقابله با این چالش جدید بپردازد.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر