2

بهتاش فریبا: مشکل استقلال حفظ توپ نکردن در میانه میدان بود

  • کد خبر : 97545
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۷:۵۴

پیشکسوت استقلال می‌گوید با وجود سپری کردن یک روز خوب از سوی مدافعان و دروازه‌بان استقلال در بازی برابر بوریرام، عناصر تهاجمی این تیم چندان موفق ظاهر نشده‌اند.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی دیدار شب گذشته استقلال برابر بوریرام گفت: تصور این بود که با حضور آن همه تماشاگر، استقلال براحتی آنها را شکست دهد و با گل‌های بالا خیال خودش را برای بازی بعدی راحت کند. با این حال بوریرامی‌ها فراتر از انتظار ظاهر شدند و رفته رفته موفق شدند با هافبک‌هایشان میانه زمین را در اختیار بگیرند. آنها تلاش زیادی داشتند تا مثل استقلال از جناح راست حملاتشان را پیگیری کنند و فضای میان بیک‌زاده و صادقی این فرصت را به آنها داد که چند بار خطرساز شوند و با ارسال‌هایی مرموز توپ را به هجده قدم استقلال بفرستند.

 

او در ادامه افزود: با وجود مالکیت بالای توپ از سوی بروریرامی‌ها، آنها در نیمه نخست هیچ فرصت گلزنی‌ای نداشتند و مدافعان و دروازه‌بان استقلال در مجموع روز خوبی را سپری کردند. در این میان سه عنصر تهاجمی استقلال در این دیدار اصلا روز خوبی را پشت سر نگذاشتند و به نظرم نوعی ناهماهنگی میان آنها دیده می‌شد. آنطور که مشخص بود، مهاجمان استقلال باید بصورت شناور بازی می‌کردند و مجیدی و اکبرپور بخاطر سابقه بازیشان در چنین وضعیت‌هایی تا حدی عملکرد خوبی داشتند اما برای قاضی این مسئله جا نیافتاده بود و به همین دلیل ناهماهنگی میان آنها به چشم می‌خورد.

 

پیشکسوت استقلال در ادامه تصریح کرد: بزرگترین مشکل استقلال در این دیدار حفظ توپ نکردن در میانه میدان بود. البته آنها از دقیقه ۴۵ تا ۷۰ توانستند با تلاش‌های ساموئل میانه میدان را در اختیار خود بگیرند، اما تاکتیکی بودن و سخت‌کوش بودن تایلندی‌ها کار را سخت کرده بود.

 

او در ادامه با اشاره به کار سخت استقلال در دیدار برگشت، بیان کرد: یکی از عواملی که کار را برای استقلال در بازی برگشت سخت می‌کند، شرجی بودن هوای تایلند است. استقلال باید تمرکزش را حفظ کند و برابر تماشاگران تایلندی که روحیه تیمشان را با تشویق‌های خاص خودشان بالا می‌برند، پرتلاش ظاهر شوند.

 

فریبا در پایان و در پاسخ به این سوال که پشتوانه یک گل برای استقلال را چگونه ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: پشتوانه یک گل امیدوار کننده است اما راضی کننده نیست. با اینحال به طور قطع تیموریان در بازی برگشت به کمک استقلال خواهد آمد. او در کارهای دفاعی می‌تواند به استقلال کمک شایانی کند. در این میان خلا یک بازیساز در استقلال به چشم می‌خورد که امیدوارم با حضور جمشیدیان این نقیصه هم برطرف شود و استقلال در شرایطی بهتر به مصاف بوریرام در تایلند برود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=97545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر