2

اقدام غیرقانونی فروش آدامس‌های محرک جنسی در داروخانه‌ها

  • کد خبر : 9968
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۸:۱۲

معاون داروی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت  از مردم خواست اقدام غیرقانونی فروش آدامس‌های محرک جنسی در داروخانه‌ها را به مراجع مربوطه گزارش کنند. به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، دکتر محمدرضا شانه‌ساز گفت: هیچ داروخانه‌ای حق فروش آدامس‌های محرک جنسی را ندارد. لازم است مردم چنین مواردی را به دانشگاه‌های علوم پزشکی […]

معاون داروی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت  از مردم خواست اقدام غیرقانونی فروش آدامس‌های محرک جنسی در داروخانه‌ها را به مراجع مربوطه گزارش کنند.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، دکتر محمدرضا شانه‌ساز گفت: هیچ داروخانه‌ای حق فروش آدامس‌های محرک جنسی را ندارد. لازم است مردم چنین مواردی را به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور گزارش کنند تا برخوردهای قانونی لازم صورت گیرد.

وی افزود: بازرسان سازمان غذا و دارو با چنین مواردی برخورد قانونی می‌کنند و اکنون هم برای پیگیری گزارشات مردمی در این خصوص آمادگی دارند.

بنابراعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت (وب‌دا)، دکتر شانه‌ساز، فروش این آدامس‌ها در عطاری‌ها، سوپرمارکت‌ها و مغازه‌های دیگر را نیز ممنوع اعلام کرد و گفت: البته باید میان آدامس‌های مختلف تفکیک قایل شد؛ چرا که در حال حاضر در دنیا آدامس‌های درمانی هم ساخته می‌شود و یکی از انواع داروهای جدید در دنیا به شکل آدامس و پاستیل ساخته و عرضه می‌شود که عرضه این داروها در داروخانه‌ها با مجوز سازمان غذا و دارو مشکلی ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9968

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر