2

فرماندار جدید شهرستان بروجن معرفی شد

  • کد خبر : 123091
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

شهرستان بروجن با برخورداری از فضای مناسب و داشتن مردمانی مومن و متعهد یکی از شهرستان‌های موفق در تمام زمینه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی استان است.

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری فرماندار جدید شهرستان بروجن معرفی شد.

قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندار بروجن اظهار کرد: شهرستان بروجن با برخورداری از فضای مناسب و داشتن مردمانی مومن و متعهد یکی از شهرستان‌های موفق در تمام زمینه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی استان است.

وی با بیان اینکه پروژه‌‌های با پیشرفت ۷۰ درصد و بالاتر و پروژه‌های آماده تکمیل در حوزه راه و شهرسازی در اولویت سال جاری قرار دارد، گفت: محور ارتباطی سفید دشت به زرین شهر و بروجن تا پایان سال جاری بهره‌برداری می‌شود و سعی می‌کنیم مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن و لردگان به خوزستان نیز با حذف گردنه  “کره بس” کوتاه‌تر شده تا از میزان حوادث جاده‌ای در این مسیر کاسته شود.

سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم پروژه تکمیل محورهای ارتباطی تا دو سال آینده تکمیل شود، اذعان داشت: این پروژه از ردیف اعتباری ملی برخوردار است و از محل اعتبار استانی نیز ۱۰ میلیارد تومان به آن تخصیص داده خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری از در نظر گرفتن اعتبار قابل توجه برای کاهش ارتفاع گردنه قامیشلو خبر داد و تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی بروجن نیز در دستور کار سال جاری قرار گرفته و قرار است بخش اورژانس این بیمارستان در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش فارس در این مراسم با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، جمعی از اهالی و مسئولان شهرستان بروجن از خدمات فتاح کرمی تقدیر و سیف‌الله فیاضی به عنوان فرماندار جدید شهرستان بروجن معرفی شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=123091

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر