2

تعامل کمیته امداد امام خمینی(ره) با گروه پدافندهوایی شهید ستاری

  • کد خبر : 133366
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳

تعامل کمیته امداد شهرستان پاکدشت با کارکنا ن پدافند هوایی قرارگاه خاتم النبیاءجهت حمایت از نیازمندان و اکرام ایتام

ستایش مخصوص خداوندی است که بر ما، با هدایت به شاهراه ستایشش، منت نهاد و ما را اهل ستایش قرار داد که از سپاس گزاران احسان او باشیم. و سپاس خداوند را که دین آسمانی اسلام را برای ما مختص ساخت تا در سایه سار آن، به سر منزل سعادت و خرسندی اش روان گردیم و حمد بی حد و ثنای بی عدد، خدای احد را که ماه خود، ماه اسلام، تزکیه و تصفیه و نزول کتاب وحی- رمضان – را یکی از راه های احسان بر بندگان قرار داد دگر بار در گردونه زمان و در چرخه منظم هستی که جلوه ای از جلوات حی ذات و آیه ای از آیات خداوند است، به رمضان رسیده ایم موسم رحمت و تجلی حقیقت، نزول برکت، شهر تطهیر قلب و پرگشودن به جانب رب و ماه بی اعتنایی به عالم سفلی و صعود به جهان والا،برمسلمین عالم مبارک باد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی شهرستان پاکدشت با عنایت به تعاملات به عمل آمده با گروه پدافند هوایی شهید ستاری قرارگاه پدافند هوایی خاتم النبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور افزایش حضور کارکنان آن مجموعه در انجام امور خیریه از جمله پرداخت صدقات اکرام ایتام در قالب جذب حامی جهت کودکان بی سرپرست طی استقرار نیروهای حامی یاب با هماهنگی گروه عقیدتی سیاسی آن مجموعه روحانی معزز حجت اسلام والمسلمین حسین دنیا دیده  وفرماندهی محترم آن یگان تعداد۶ حامی اکرام در قالب ۶ خانوار و ۱۲ حامی محسنین در قالب ۱۴ خانوار ۱۰ حامی مهرورز جذب گردید.

سید حسین معزی  در پایان متذکر گردید کمیته امداد امام خمینی شهرستان پاکدشت هر گونه آمادگی درخصوص جذب نذورات و مساعدت های مردمی علی الخصوص حامیان گرانمایه در ماه مبارک رمضان را دارد. لذابر دست تمامی خیرین ونیکوکاران ارجمند در راستای زدودن فقر از جامعه اسلامی بوسه میزنیم. 108

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=133366

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر