1

برنامه ۹۰ دیگر اسم من را نیاورد/ از فردوسی‌پور شکایت می‌کنم!

  • کد خبر : 138640
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶

یکی از بهترین هافبک‌های ایران را گرفتیم که در جام جهانی در حقش جفا شد و امید را ندیدند.

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی ۳ بر دو استقلال برابر سایپا در نشست خبری گفت: دو عرض تسلیت دارم یکی به خاطر درگذشت خبرنگار با صداقت و باشرف آقای نفر و یکی هم درگذشت شاعر مشهور خانم بهبهانی. سالروز ورود ایثارگران را تبریک می‌گویم و شاید در ۴۰۰- ۵۰۰ سال گذشته یک وجب خاک ما به دشمن داده نشده است و اگر امنیتی هست به برکت خون شهدا و ایثارگران عزیز است یکی از انها سردار سعادتی است.

بانک ورزش/وی افزود: در مورد بازی باید بگویم یک توپ آمد و دو گل خوردیم اما ۸-۹ کرنر زدیم و ۵- ۶ ضربه کاشته زدیم و یکی از بهترین هافبک‌های ایران را گرفتیم که در جام جهانی در حقش جفا شد و امید را ندیدند و او از فوتبال ایران بالاتر است. در نیمه دوم ۴-۴-۲ را به ۴-۳-۳ تبدیل کردیم و به جلالی هم تبریک می‌گویم که فوتبال خوب و با برنامه مقابل ما داشتند و به هواداران هم تبریک می‌گویم که صبوری کردند و تا دقیقه آخر تیم را حمایت کردند و در هفته‌های کم گل لیگ این بازی ۵ گل داشت، هفته گذشته هم بازی ما ۴ گل داشت.

وی ادامه داد: به سرپرست تیمی که ۳۰ میلیون هوادار دارد در برنامه ۹۰ وقت ندادند و این برنامه دیگر اسمی از قلعه‌نویی نیاورد و تصویری هم از من پخش نکند. هر چیزی حد و اندازه دارد و ۲۰ دقیقه در مورد تیم صحبت می‌کند اما دو دقیقه به سرپرست تیم وقت نمی‌دهد. کارشناسی از قبل معلوم است اما برای اینکه به شما تریبون بدهند کارشناسی که می‌گویند انجام می‌دهید. به بازیکنانم صحبت کردم و گفتم دیگر با برنامه ۹۰ صحبت نکنند و اسمی هم از من نیاورد و اگر هم قانونی وجود داشته باشد از او شکایت می‌کنم و اصلا نمی‌خواهم بازی‌های ما را کارشناسی کنند. آزادی که این همه دوربین است. کارشناسی ها با برنامه است و این ها دردهای فوتبال ماست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=138640

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر