1

تاج: دیگر تغییر در برنامه تیم ملی را نمی‌پذیریم

  • کد خبر : 143173
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: بحث اختلاف نظر با کی‌روش نیست اما دیگر تغییر در برنامه تیم ملی را نمی‌پذیریم.

 مهدی تاج گفت: امروز در نامه‌ای به کفاشیان اعلام کردم با توجه به صحبت‌های قبلی با کی‌روش و اعلام برنامه یک ساله لیگ دیگر امکان تغییر برنامه لیگ برای تیم ملی وجود ندارد و همه چیز تا پایان فصل مطابق با توافقات قبلی پیگیری خواهد شد. بحث اختلاف نظر با کی‌روش نیست و ما تنها این موضوع را اعلام کردیم که در ادامه سبب مجادله‌ای نشود.

وی که امروز در کارگاه آموزشی افسران مبارزه با دوپینگ حاضر شده بود، در این باره خاطرنشان کرد: ستاد کنترل دوپینگ کارش را به خوبی انجام داده، ما معتقدیم نتایج مسابقات نباید ناجوانمردانه و با نامردی رقم بخورد.

رئیس سازمان لیگ گفت: ما اکنون در سازمان لیگ دو بحث داریم یکی بحث کاهش هزینه‌ها که این موضوع مربوط به بخش کمیته مبارزه با دوپینگ هم می‌شود و دیگری افزایش درآمدها که این کار را از طریق تبلیغات انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: با وجود کاهش هزینه کمیته مبارزه با دوپینگ کارش را به خوبی انجام می‌دهد. ما حتی در کارکنان و تایپیست‌های سازمان لیگ هم کاهش نیرو داشته‌ایم تا این کاهش هزینه انجام شود.

تاج یادآور شد: بحث دیگر در موضوع افزایش هزینه‌ها بحث حق پخش است که امیدوارم در نهایت با تعامل برطرف شود. یک موضوع دیگر که معتقدم بعضی مواقع مطرح می‌شود بحث استفاده از مواد مخدر در لیگ است که این بحث کاملا خنده‌دار است.

رئیس سازمان لیگ افزود: وقتی ما از تمامی بازیکنان تست می‌گیریم و اگر آنها مواد نیروزا مصرف کرده باشند متوجه می‌شویم، چگونه ممکن است استفاده از مواد مخدر در لیگ انجام شود؟ به نظرم این بحث از پایه بی‌اساس است.

وی یادآور شد: یک موضوع دیگر بحث لیگ قهرمانان آسیا بود که روز گذشته جلساتی را با افشارزاده و منتقمی برگزار کردیم و پیش از آن هم با سیاسی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس جلسه داشتیم. جلسات مفصلی هم با مسئولان دو باشگاه نفت و فولاد خواهیم داشت چرا که اگر این ۴ باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند برای ما بیچارگی است.

تاج افزود: AFC دیگر به مباحثی به ورزشگاه و امکانات آن کاری ندارد و تنها نتیجه را ملاک قرار داده است. به عنوان نمونه ما در حال حاضر ۳ ورزشگاه درجه A آسیا اضافه کرده‌ایم اما این مسئله برای AFC مهم نیست.

رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: به دلیل آنکه در دوره قبل نمایندگان ما نتایج خوبی نگرفتند لیگ ایران از لیگ عربستان عقب افتاد و با ژاپن هم فاصله میلیمتری داریم که اگر ژاپن هم از ما عبور کند آن وقت شاید سهمیه ۱+۳ ما به ۲ یا یک سهمیه کاهش یابد که در آن صورت برای بازگشت به شرایط فعلی سال‌ها زمان پیش‌رو خواهد بود.

وی درباره بحث احتمال افزایش بودجه برای ۴ نماینده ایران در لیگ قهرمانان و درخواست باشگاه پرسپولیس در این رابطه تاکید کرد: در این باره هیئت رئیسه فدراسیون مشغول بررسی است. این موضوع تنها مربوط به پرسپولیس نیست و در مورد هر ۴ تیم آسیایی این بحث را بررسی می‌کنیم که البته تاکنون تغییری در آن ایجاد نشده است.

تاج در مورد درخواست پرسپولیس برای صدور مجوز بازی حسین ماهینی تا نیم‌فصل خاطرنشان کرد: در این باره یک بحث کلی در حال شکل‌گیری است و تفاوت میان ماهینی و حمودی با دیگر بازیکنان سرباز وجود ندارد. باید به گونه‌ای تصمیم‌گیری کنیم که سبب تشویق بازیکنان متخلف نشود.

وی ادامه داد: باشگاه‌ها هم به ما می‌گویند که ترکیب خود را بر روی استفاده از این بازیکنان چیده‌ایم و از سوی دیگر پولی که به آنها داده‌ایم نمی‌توانیم پس بگیریم. در ترکیب تیم فولاد ۶-۷ بازیکن این مشکل را داشته‌اند یا در مورد پرسپولیس ۳-۴ بازیکن با مشکل روبه‌رو شده‌اند. بنابراین باید در این زمینه فکری کنیم.

تاج درباره بحث حق پخش تلویزیونی گفت: این بخش در حال پیگیری است و وزیر ورزش و جوانان به همراه مناف‌ هاشمی در حال پیگیری است و از سوی دیگر تقدس‌نژاد هم با رئیس سازمان صداوسیما رایزنی‌هایی انجام داده است. باید دید دو طرف بر سر چه عدد و رقمی به تفاهم می‌رسند. امیدوارم در نهایت نتیجه به سود فوتبال باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=143173

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر