2

تقارن ۱۳ آبان و محرم فرصتی برای ترویج روحیه استکبارستیزی است

  • کد خبر : 145995
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹

فرماندار سلماس گفت:همزمانی ۱۳ آبان با دهه اول محرم، فرصتی مغتنم برای تبیین ضرورت توجه و آگاهی جوانان به توطئه‌های دشمنان، ترویج روحیه استکبارستیزی و افزایش آگاهی نسل آینده ساز کشور از جنگ نرم است.

مسعود حاجی علیلو در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم روز ۱۳ آبان در سلماس اظهار کرد: با توجه به تقارن یوم‌الله با عاشورای حسینی، باید تلاش لازم برای نمود بخشیدن به آرمان‌های بلند و مشترک نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی از طرف برگزار کنندگان مراسمات انجام شود.

وی گفت: نهضت امام حسین(ع) همچون دانشگاهی است که برای ورود به آن هیچ محدودیتی وجود ندارد و باید تلاش کرد تا از معرفت وجودی و معنوی شهدای کربلا بهره کافی برای مخاطبان حاصل شود.

حاج علیلو افزود: ۱۳ آبان ماه، فرصت مغتنمی برای گرامیداشت یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و ضروریست با برنامه ریزی از این موقیعت بهترین استفاده را داشته باشیم.

فرماندار سلماس گفت: وقوع سه رویداد مهم و سرنوشت ساز در ۱۳ آبان از جمله تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۴۳، کشتار وحشیانه دانش آموزان در دانشگاه تهران در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸، نشانه دستاوردهای مهم این وقایع تاریخ ساز در پیروزی انقلاب اسلامی دارد.

وی بیان کرد: تبعید امام خمینی(ره) نه تنها باعث کمرنگ شدن اقدامات انقلابی این پیر مجاهد نشد، بلکه سبب شد تا چهره و شخصیت این عالم بزرگوار در تمام کشورها و مناطق مختلف جهان تبلیغ شده و هدف والای انقلاب اسلامی برای مردم جهان شناسانده شود.

حاجی‌علیلو گفت: همزمانی این مراسم با دهه اول محرم، بهترین فرصت برای تبیین ضرورت توجه و آگاهی جوانان به توطئه‌های دشمنان، ترویج روحیه استکبارستیزی و افزایش آگاهی نسل آینده ساز کشور از جنگ نرم است.

تسنیم/وی تصریح کرد: با توجه به تقارن سیزدهم آبان ماه امسال با عاشورای حسینی، این راهپیمایی روز سه‌شنبه ۱۳ آبان ماه ساعت ۹صبح در میدان توحید سلماس با حضور دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و مردم شهرستان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145995

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر