1

اگر اتکای کشور به نفت کاهش یابد فشارهای خارجی نیز کمتر خواهد شد

  • کد خبر : 157454
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اتکای کشور به نفت کاهش یابد فشارهای خارجی نیز کمتر خواهد شد و می توان فضای جدیدی برای تفاهم و تعامل بین دولت، مجلس و مردم رقم زد.

ضرغام صادقی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان دولت و ملت، هم دلی و هم زبانی، افزود: این نامگذاری کاملا مبتنی با شرایط کشور است و باید همه باور داشته باشند که این یک شعار نیست بلکه ضرورتی است که جامعه ما باید بر مبنای آن حرکت کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در شرایط سخت کشور هرگاه تجمیع همکاری دولت، ملت و مجلس را شاهد بودیم نتایج آن بسیار ملموس و تاثیرگذار بوده است؛ بر همین اساس هم دلی و هم زبانی در این شعار تاکیدی بر شکل گیری انسجام است تا مشکلات جامعه یکی پس از دیگری رفع شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه برای رونق تولید، باید حمایت جدی دولت، مجلس و ملت را داشته باشیم تا زمینه فعالیت های مردمی بیش از پیش فراهم شود، افزود: هرکجا که مردم در موضوعات اقتصادی ورود کردند اقدامات تاثیرگذاری شکل گرفت؛ اگر مردم محوری از سوی مسئولان اجرایی به رسمیت شناخته شود زمینه اتحاد و انسجام بیشتر فراهم خواهد شد.

وی یادآور شد: اگر دولت با حمایت خود زمینه همکاری مردم را در موضوعاتی مانند اقتصادی، کشاورزی یا گردشگری فراهم کند می توان به رفع بسیاری از مشکلات کمک کرد؛ بدون شک باید با مردم شفاف رفتار کرد چراکه در این صورت قدرت مردم برای نقش آفرینی کاملا تعریف شده و منابع کشور را با درون زا بودن نگاه ها زنده خواهیم کرد.

صادقی با تاکید بر اینکه با میدان و نقش دادن به مردم فعالیت آنها بیش از پیش می شود و مشکلات اقتصادی تقلیل می یابد، افزود: از سویی دیگر مردم باید احساس کنند دولت برای رفع مشکلات اقتصادی آنها عزم و اراده خوبی دارد تا خود کفایی و خودباروی در جامعه زنده شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نهم، تاکید کرد: اکنون که دولت، مجلس و مردم همه تلاش دارند تا مشکلات اقتصادی کشور رفع شود لذا دولت باید در این میان نقدینگی بانک ها و تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی افزایش دهد تا در این صورت شاهد شکل گیری رونق اقتصادی، اشتغال و در نهایت رضایتمندی مردم باشیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر اتکای کشور به نفت کاهش یابد فشارهای خارجی نیز کمتر خواهد و می توان فضای جدیدی برای تفاهم و تعامل بین دولت، مجلس و مردم رقم زد همانگونه که در زمان دفاع مقدس نیز با این اتحاد بین دولت و مجلس و مردم توانستیم بر مشکلات فائق آییم؛ اکنون نیز این هم زبانی وهم دلی نیاز است به شرط آنکه صادقانه با مردم حرف بزنیم تا مردم اعتماد کرده و بتوان یکی پس از دیگری مشکلات پیش روی کشور را رفع کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=157454

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر