1

سردار سلامی: امروز هیچ نقطه امنی برای رژِیم صهیونیستی وجود ندارد

  • کد خبر : 157617
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶

جانشین فرمانده سپاه گفت: آمریکایی‌ها نتوانستند نقشه راه‌شان را در تأمین امنیت و اعتبار رژیم جعلی صهیونیستی اعمال کنند و امروز هیچ نقطه امنی برای این رژیم فاسد وجود ندارد.

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در گردهمایی فرماندهان، پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در محل حسینیه ثارالله دزفول اظهار کرد: ما برای بازدارندگی با ساخت موشک، خطوط هراس دشمن را تشخیص داده و برای هدف قرار دادن منافع حیاتی او تولید قدرت می‌کنیم و این بازدارندگی در میدان، راهبردی است.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها نتوانستند نقشه راه‌شان را در تأمین امنیت و اعتبار رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی اعمال کنند و در چهار جنگ خفت‌بار، بین رژیم فاسد صهیونیستی و مردم مظلوم فلسطین شکست خوردند و امروز هیچ نقطه امنی برای رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد که ما توانسته‌ایم از انزوای سیاسی با وجود تلاش دشمن عبور کنیم، چراکه حصر اقتصادی، تهدید سیاسی، تهاجم فرهنگی و فتنه داخلی در نقشه عظیم برای درگیر کردن ما تدارک دیده شده بود.

سردار سلامی تصریح کرد: اما ایران به برکت رهبری‌های خردمندانه و متکی بر شجاعت‌های علوی و لطافت روح نبوی و آگاهی ملت مسلمان ایران توانست از این راهبردهای سخت عبور کند و به لنگرگاه ثبات و امنیت منطقه تبدیل شود.

وی با بیان اینکه دشمن در عرصه‌های مختلف تمرکز خود را از دست داده است، اضافه کرد: پیروزی ایران در عرصه‌های مختلف حاکی از علمی است که خدا تنها به اولیای خود می‌دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: ما در منطق، حکمت، تدبیر، اراده و آرمان موفق هستیم، اما رژیم صهیونیستی در بن‌بست امنیتی قرار دارد و در جنگ‌های چهارگانه تضعیف شده است، اما همچنان تفرقه خونین را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

سردار سلامی بیان کرد: توان موشکی کشور ایران به حدی است که برای انبار کردن آن با کمبود فضا مواجه هستیم و با هدف بازدارندگی می‌توانیم هر هدفی را مورد اصابت قرار بدهیم و این را دشمن خوب می‌فهمد و همه تحرکات دشمن علیه کشور در موضوعات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.

وی یادآور شد: شیاطین بزرگ با ائتلاف خود هرچه سناریو داشتند پیاده کرده بودند اما نتوانستند انسجام، اعتماد، مقاومت و منطق حقیقت‌جوی ملت ایران را خدشه‌دار کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه توضیح داد: امروز حاصل آن شکوه، مجاهدت و مقاومت عاشورایی را در تغییر موازنه قدرت به نفع انقلاب اسلامی در مقابله مستکبران می‌بینیم و مشاهده می‌کنیم که ظرفیت‌های انقلاب اسلامی از ایران به عراق متصل شده است و عراق یک ارتش مردمی متصل به انقلاب دارد که ده‌ها برابر بزرگ‌تر از حزب‌الله لبنان از لحاظ کمیت است.

سردار سلامی عنوان داشت: سوریه نیز به عنوان حلقه محوری مقاومت بر روی زمین یک ارتش مردمی متصل به انقلاب اسلامی با الگوی تفکر بسیجی دارد.

وی در ارتباط با تأثیر انقلاب اسلامی در یمن نیز گفت: ‌در یمن جایی که پاشنه سیاست‌های شبه جزیره آمریکا است، انصار‌الله همانند حزب‌الله با منطق انقلاب اسلامی فضای ژئوپلتیک ما عمل می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی نه تنها در توسعه مفهوم و بسط اندیشه و تولید معرفت در حال تسخیر ذهنی جهان اسلام است، بلکه ظرفیت‌سازی فیزیکی نیز کرده است، در زمینه‌هایی که می‌توانست یک روز مبدأ تهدید دشمن باشد امروز دیگر جایی برای حضور زمینی قدرت‌های بیگانه باقی نگذاشته است.

سردار سلامی متذکر شد: امروز شما می‌بینید که تحولات میدانی و سیاسی در سوریه توسط چه کسانی اداره می‌شود و اراده سیاسی و نظامی آمریکایی‌ها به عنوان بزرگ‌ترین قدرت در کجای این میدان جاری است.

وی با بیان اینکه هنوز منطقه به تعادل نرسیده است، افزود: امروز رقابت برای ایجاد نظم جدید است و ما در این روند بر دشمنانمان پیشی گرفته‌ایم و ابتکار عمل در دست ماست.

فارس/جانشین فرمانده کل سپاه یادآور شد: انزوای سیاسی مفهومی منسوخ شده برای ماست، تهاجم فرهنگی بی‌نتیجه، تحریم اقتصادی نافرجام و جلوگیری از توسعه نفوذ انقلاب ناکام است و این موارد برداشتی از سیمای تحولات سیاسی جهان اسلام است که حاصل ایستادگی ملت ما بر وعده‌های خویش است.

سردار سلامی در پایان بیان داشت: یک تمدن هنگامی که یک الگوی مجسم تولید می‌کند قابلیت تکثیر و منطق آن امکان دوام دارد، دشمن به این نتیجه رسیده که برای مدیریت در هر جامعه‌ای باید بر ذهن‌ها مدیریت کند و جنگ امروز جنگ تسخیر دل‌ها و قلب‌هاست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=157617

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر