1

بوش: تحریم‌های ایران نباید برداشته شود

  • کد خبر : 159887
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

جورج بوش روز شنبه(دیروز) در جمع حامیان مالی یهودی در لاس وگاس آمریکا درباره ایران و انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا اظهارنظر کرد.

فارس/جورج بوش روز شنبه(دیروز) در جمع حامیان مالی یهودی در لاس وگاس آمریکا درباره ایران و انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا اظهارنظر کرد.

به گزارش نیویورک تایمز، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در اظهارات در جمع حامیان مالی یهودی درباره مذاکرات هسته‌ای ایران گفت که نباید تحریم‌ها برداشته شوند چرا که این کار سبب از دست رفتن قدرت و نفوذ واشنگتن در قبال تهران می‌شود.

جورج بوش درباره انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، جب بوش و هیلاری کلینتون هم اظهاراتی را مطرح کرد. رئیس‌جمهور سابق با اذعان به پایین بودن محبوبیت خود در افکار عمومی آمریکا گفت که نام خانوادگی برادر کوچکش(جب بوش) «باری بر دوش» او در انتخابات آتی است.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا درباره هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق و بانوی اول اسبق آمریکا را نامزدی «فوق‌العاده» خواند اما تاکید کرد که امکان شکست دادن او در انتخابات وجود دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159887

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اگر ما بتوانیم به همه دنیا اعلام کنیم که ما ایرانی ها می خواهیم چند ده نیروگاه اتمی بلکه بیشتر درداخل بسازیم وسوخت ان را هم درداخل تولید کنیم و مازاد تولید برق حاصله از انرا که پاکترین انرژی محسوب می شود به کشور های نیازمند بدهیم و طرح بزرگتری هم داریم که با افزایش ساخت نیروگاه های برق اتمی بیشتر تمامی خودروهای خودمان را هیبریدی (برقی) کنیم وباز برق مازاد انرا به همه دنیا صادر کنیم و الودگی هوا ناشی از سوخت های فسیلی وغیره را از کشور خود و تمام دنیا برطرف نماییم ایا کدام ملت و دولت و بشر عاقلی پیدا می شود که با ما دراین مورد وطرح مخالفت کند ما می خواهیم الودگی را از کشور خود و هر کشوری که بخواهد با افزایش تولید برق و صادر نمودن مازاد ان به انها برطرف کنیم این که ارزوی هر انسانی است امروزه کره زمین ( اب و خاک و جنگل و مراتع و دشت و کویر و ابر و باد و مه و هوا وانسانهاو جانداران ) از این الودگی رنج فراوانی می برند و مرگ ومیر ناشی از این نوع الودگی به حد و مرز ویرانگر رسیده وما راه رهایی از انرا را یافته ایم یعنی تمامی مصرف انرژی بشر باید به سمت وسوی انرژی برق از نیروگاه های اتمی باشد تمامی خودرو ها برقی و تمامی ماشین الات صنعتی و غیره برقی بشود و همچنان که می دانید هدایت این انرژی به تمامی نقاط این کره خاکی خیلی اسانتر از حمل انرژی های دیگر مثل سوخت های فسیلی و غیره است این طرح باید در سازمان ملل از طرف ایران مطرح تا ببینیم چه کسانی مخالف این طرح که به نفع بشریت است می باشند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر