1

خدمات گسترده پژوهشگاه شاخص پژوه در عرصه پژوهش و انتشارات بیش از حد تصور است

  • کد خبر : 175399
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

ریسک پذیری شرط موفقیت بسیاری از مراکز موفق دنیا از دانشگاه استنفورد و مراکزی مانند گوگل و … است.

به گزارش افق نیوز به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه شاخص پژوه، پروفسور علی خرمیان بنیان گذار رشته فیزیک دانشگاه سمنان و پژوهشگر پژوهشکده فیزیک ذرات و شتابگرها پژوهشگاه دانش¬های بنیادی((IPM بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از پژوهشگاه شاخص پژوه خدمات علمی، پژوهشی و انتشاراتی این پژوهشگاه در طول مدت فعالیت خود را قابل تحسین و بیش از حد تصور خواند وگفت: توانمندی های این پژوهشگاه در عرصه های یاد شده نشان داد با اعتماد به بخش خصوصی، شکوفایی و رونق علمی در کشور شکل و سرعت تازه ای به خود می گیرد.
وی در جمع پژوهشگران و روسای پژوهشکده¬های پزوهشگاه شاخص پژوه به مقایسه برخی دانشگاه¬های ایران و دانشگاه استنفورد پرداخت وگفت: ریسک پذیری شرط موفقیت بسیاری از مراکز موفق دنیا از دانشگاه استنفورد و مراکزی مانند گوگل و … است.
استاد برجسته دانشگاه فیزیک ابراز امیدواری کرد که وجود چنین مرکزی در کشور در حوزه کارآفرینی بسیار فعال است و می¬تواند زمینه ساز پرورش استعدادها در کشور و ایجاد پنجره¬ای برای رشد و ترقی افراد و در نهایت پیشرفت کشور شود.
خرمیان درادامه سخنان خود به بیان تاثیر فناوری در پیشرفت و توسعه دانشگاه استنفورد اشاره کرد و گفت: ارزش نهادن پژوهشگاه شاخص پژوه به حوزه تجاری سازی و نیز حمایت از فناوری¬ها، می¬تواند زمینه ساز توسعه این مجموعه در ابعاد بین المللی شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175399

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر