4

ملت ایران با توجه به شرایط کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند

  • کد خبر : 181433
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

مشارکت حداکثری در هفتم اسفندماه پای صندوق انتخابات می‌تواند همانطور که ملت بزرگ ایران در یک مسئله مهم بین المللی توانستند موفقیت بدست آورند و حقوقشان را تثبیت و تحریم‌ها را کنار بزنند و چهره واقعی جمهوری اسلامی ایران موقعیت عزت ملی را روشن‌تر کند، پیروزی دیگری باشد.

حجت الاسلام حسن روحانی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه روز ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: بعد از ۳۷ سال مردم شجاع، غیور و وفادار که همواره در کنار انقلاب و منافع و مصالح آن بودند یکی از مظاهر وفاداری آنان حضوری حداکثری در مراسم ۲۲ بهمن بوده امسال هم بی تردید با شرایطی که ما با آن مواجه هستیم شاهد حضور مردم سراسر کشور در این مراسم خواهیم بود.

افق نیوز /رئیس جمهور تصریح کرد: تقاضای بنده این است که مردم ایران در سراسر کشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت کنند.

روحانی گفت: به خاطر شرایط منطقه که حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌تواند انسجام ملی و هرگونه خطر احتمالی را دفع و امنیت ما را مستحکم‌تر کند.

وی با بیان اینکه در آستانه دو انتخابات مهم قرار داریم، افزود: مشارکت حداکثری در هفتم اسفندماه پای صندوق انتخابات می‌تواند همانطور که ملت بزرگ ایران در یک مسئله مهم بین المللی توانستند موفقیت بدست آورند و حقوقشان را تثبیت و تحریم‌ها را کنار بزنند و چهره واقعی جمهوری اسلامی ایران موقعیت عزت ملی را روشن‌تر کند، پیروزی دیگری باشد.

رئیس جمهور ادامه داد: با توجه به مسئله امنیت ملی و انتخابات پیش رو و بیعت مجدد با امام خمینی (ره) امسال مردم با حضوری پرشورتر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181433

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر