1

صمد، ناجی هاشمی می‌شود؟

  • کد خبر : 182642
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

با شروع پلی‌آف، تنور لیگ برتر بسکتبال داغ می‌شود.

۸ تیم برتر فصل با محاسبه ۳ بازی مقدماتی رودرروی هم قرار می‌گیرند که ۳ تیم پتروشیمی، شهرداری اراک و شیمیدر تنها به یک برد مقابل حریفان احتیاج دارند.

پتروشیمی بدون سرمربی
پتروشیمی بندر امامِ صدرنشین در غیاب سرمربی محرومش به مصاف شهرداری تبریز می‌رود. تبریزی‌ها که تغییراتی در تیم نداشته‌اند، تنها به امید میزبانی به دنبال برد هستند تا پلی‌‌آف را برای خود طولانی‌تر کنند اما مهران شاهین‌طبع که تاکوان دین را هم به ترکیبش اضافه کرده است، درباره این رقابت می‌گوید: «درست است روی کاغذ ۳ – صفر پیش هستیم اما باید عملکرد خوبی داشته باشیم تا به برد برسیم.»
۴۰ دقیقه دلهره
رقابت بعدی که ساعت ۱۵:۱۵ در سالن حکیمیه و به قضاوت صادق قنبری، محمد شهمیرزادی و شریعتی برگزار می‌شود، بین دو تیم دانشگاه آزاد و شهرداری اراک است. اراکی‌ها با ۳ برد، دانشگاهی‌ها را لبه پرتگاه قرار داده‌اند و در صورت پیروزی آرزوی شاگردان مصطفی هاشمی را بر باد می‌دهند، چرا که آنها با اضافه کردن دو بازیکن خارجی شاخص راش و مک دونالد و آمدن صمد نیکخواه‌بهرامی در کل شکل و شمایل تیم را تغییر داده‌اند. با این حساب باید دید صمد منجی دانشگاه آزاد می‌شود؟ محمد کسایی‌پور، سرمربی اراک، در این باره معتقد است: «دانشگاه آزاد تغییرات اساسی در تیمش ایجاد کرده است ولی ما آماده‌ایم برای رقابت و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.» در مقابل، مصطفی هاشمی با اینکه ۳ – صفر عقب است، تأکید می‌کند: «محکوم به تلاش هستیم و باید بجنگیم. هر اتفاقی هم بیفتد، خواست خدا بوده و قبول می‌کنیم. امیدواریم بازی خوبی شود و همه لذت ببرند. بازیکنان من تا امروز دلاورانه جنگیده‌اند.»
مشهد در انتظار سوت عادلانه
شیمیدر، تیم دوم جدول لیگ، ۳ – صفر پیش است. هر چند جنجال دیدار قبلی این تیم مقابل ثامن مشهد منجر به محرومیت داور رقابت شد اما این بار ثامن با دریافت کارت بازی‌ بازیکن خارجی‌‌اش می‌خواهد در خانه پیروز شود. جواد رحمتی‌پور، سرمربی شیمیدر، با اشاره به سختی کار در مشهد امیدوار است: «بازیکنان قبراق و سرحال هستند. مصدومیت‌ها برطرف شده است و آماده پیروزی هستیم. با تشکر از داوران امیدوارم دقت بیشتری در پلی‌‌آف شود تا حق به حقدار برسد. ما هم تمام سعی‌مان را در همکاری با آنها می‌کنیم.»
رقابت دو تیم پرطرفدار در گرگان
جدال شهرداری گرگان و نفت آبادان شرایط دیگری دارد. در حال حاضر نفتی‌ها ۲ بر یک از گرگانی‌ها پیش هستند و برای راهیابی به نیمه‌نهایی باید دو بازی دیگر را پیروز شوند. شاگردان محمدمهدی ایزدپناه در شهرداری با جذب ایمان زندی تقویت شده‌اند و می‌خواهند با پیروزی کار را به تساوی ۲ – ۲ بکشانند. ایزدپناه معتقد است به واسطه میزبانی، برد را از آن خود می‌کند. در مقابل حماد سامری هم می‌گوید: «متأسفم دو تیم پرطرفدار رودرروی هم قرار گرفتند و خوشحالی و ناراحتی هر دوی ما یکسان است ولی ما به برد می‌اندیشیم.»
منبع:خبرورزشی
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182642

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر