1

مگر می‌شود ناجا برابر فساد و فسق و فجور بی‌تفاوت باشد؟/ دولت‌ستیز نیستم

  • کد خبر : 193472
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

افق نیوز/نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی با تاکید براینکه “دولت‌ستیز” نیستم، گفت: مجوزی که دولت به کنسرت می‌دهد، این مجوز را به چه می‌دهند؟ فرض کنیم قرار است مجوزی داده شود، اما آیا به همه بی‌بند و باری‌های حاشیه کنسرت هم مجوز داده شده است؟

به گزارش تسنیم، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: محور عمل بهشتی مقاومت در خط توحید است، در عمل بهشت دورویی و نفاق وجود ندارد، در عمل بهشتی شفافیت و به طور کامل روشنی در آن وجود دارد.نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: در حقیقت در عملیات بهشتی در خط عبودیت و بندگی خدا دو خاصیت موجود است که یکی مقاومت در توحید و اخلاص و بندگی خدا و خصوصیت دوم شفافیت و درخشندگی این عمل است که از آن به «فضه» عنوان می‌شود.

وی تصریح کرد: خصلت دیگری که برای بهشت ذکر شده است مربوط به نوشیدنی‌های بهشتی است که با صفت طهور یعنی پاک کننده توصیف شده است و بیانگر این است که یک نوشیدنی مادی و جسمی نیست.

آیت‌الله علم‌الهدی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه مشهدمقدس بیان کرد: سالگرد حادثه قیام خونین مردم مشهد در مسجد گوهرشاد برای دفاع از عفاف و حجاب را پشت سر گذاشتیم و باید از بانوانی که در مراسم دفاع از حجاب و عفاف حاضر شدند، تشکر کنم.

وی بیان کرد: مسئله عفاف و حجاب، مسئله‌ای است که لبه تیز تیغ دشمن بر پیکره دین و اسلام از این نقطه آغاز شد و مجموعه تهاجم به ارزش‌های دینی از حجاب آغاز شد؛ امروز هم صف مقدم دشمن در تهاجم فرهنگی مسئله حجاب و عفاف است. حجاب وابسته به یک عفت اخلاقی و عمومی درون فکر و اندیشه و اعتقادات خواهران ما است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: بی‌حجابی یک منکر شرعی و یک ناهنجاری و ابزار دشمن در تهاجم فرهنگی است و باید از همه ابزارها برای مقابله با این ناهنجاری استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه جریان فساد فرهنگی و اخلاقی در جامعه مقدس انقلابی و شهید داده ما تأسف‌بار است، افزود: مقام معظم رهبری دغدغه‌شان را با عنوان “ولنگاری فرهنگی” بیان کردند، این ولنگاری در همه ابعاد یعنی هم فضای اجتماعی مردم را این ولنگاری فراگرفته و هم حوزه اندیشمندان و فرهیختگان و هم عرصه متولیان فرهنگی را این ولنگاری فراگرفته است.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه ولنگاری سبب ضعف غیرت دینی می‌شود، اظهار داشت: در عرصه فرهیختگان و نخبگان اگر ولنگاری باشد، یعنی حساسیت نخبگان جامعه که الگوهای انسان‌زیستی هستند از آن‌ها گرفته می‌شود، اگر جریان‌های آکادمیک نسبت به آسیب‌ها حساس نباشند، فساد جامعه را فرا می‌گیرد و اگر ولنگاری در عرصه مسئولان اتفاق دهد، نشان از عدم توجه به مجازات الهی است.

وی تاکید کرد: یک مسئول و متولی فرهنگی در مقابل گناه دیگران مورد مواخذه است و اگر خدای نکرده متولیان ما دچار ولنگاری فرهنگی شدند یعنی از خدا نمی‌ترسند و مواخذه الهی را در نظر ندارند و وحشتی از بازخواست خدایی ندارند و در حوزه مسئولیت آن‌ها این همه انحراف شکل می‌گیرد.

آیت‌الله علم‌الهدی با تاکید براینکه “دولت‌ستیز” نیستم، افزود: دولت ما وزرایی دارد که ولایتمدار هستند و حتی اکثر این‌ها مقلد مقام معظم رهبری هستند و در راس دولت نیز یک روحانی فقیه و عضو خبرگان رهبری قرار دارد. جای این سئوال باقی است که چه مصوبه‌ای است که دولت گذاشته مبنی براینکه نیروی انتظامی در مسئله کنسرت‌های مجوزدار دخالت نکند؟

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند نیروی انتظامی محور اقتدار نظام است. مگر می‌شود این محور اقتدار برابر فساد و فسق و فجور بی‌تفاوت باشد و دخالت نکند؟ این مجوزی که دولت به کنسرت می‌دهد، این مجوز را به چه می‌دهند؟ فرض کنیم قرار است مجوزی داده شده اما آیا به همه بی‌بند و باری‌های حاشیه کنسرت هم مجوز داده شده است؟

امام‌جمعه مشهدمقدس گفت: می‌گویند نیروی انتظامی دخالت نکند، نیروی انتظامی معاونت امنیت اخلاقی دارد که قرار است امنیت اخلاق و عفت را در حاشیه یک برنامه تأمین کند و از آن برنامه جلوگیری کند. بحث مقابله با مجوز وزارت ارشاد نیست، نیروی انتظامی وقتی می‌بیند، برنامه‌ای قرار است اجرا شود و در حاشیه آن فحشا ایجاد می‌شود، چطور مداخله نکند؟

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: آقای وزیر شما با یک خودکار ۱۰ تومانی وزیر نشدید، بلکه با هزاران خون شهید، وزیر شده‌اید. آیا وزیر شده‌ای تا این را تصویب کنی؟ خوشبختانه قوه قضائیه قاطعی داریم و دادستان‌های جوانمرد ما در تمام نقاط کشور اجازه نمی‌دهند جمهوری اسلامی ایران کانون توسعه فساد و فحشا شود.

وی بیان کرد: شما فکر می‌کنید دل یک جریان اقلیت لائیک را خوشحال می‌کنید؟ در مقام راضی‌کردن دشمنان خدا یک “برجام” بس بود، دیروز سالگرد برجام بود و رئیس‌جمهور آمریکا نتیجه را این معرفی کرد که ایران را در انرژی هسته‌ای محدود کردیم و دو ساعت بعد کنگره آمریکا ایران را در معاملات دلار تحریم کرد. دنبال دشمنان خدا رفتن نتیجه کردنش این بود و شما می‌خواهید یک اقلیت لائیک را راضی کنید و قاطبه مردم را ناراضی کنید؟

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=193472

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر