3

رسوایی اعراب نتیجه اتحاد شیطانی با صهیونیست/اظهارات چهار کشوری عربی مهندسی شده است

  • کد خبر : 194810
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

این نماینده مجلس دهم، گفت: کشورهای عربی متأثر مهندسی آمریکایی، به دنبال منفی جلوه دادن نقش ایران در منطقه هستند، این در حالی است که تمام اتفاقات چند سال اخیر در منطقه تحت کنترل و مدیریت آمریکا است.

رسوایی اعراب نتیجه اتحاد شیطانی با صهیونیست/اظهارات چهار کشوری عربی مهندسی شده است

احد آزادی خواه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات ضدایرانی مقامات چهار کشور عربی با ادعای دخالت جمهوری اسلامی در امور کشورهای عربی، گفت: اقدامات و اظهارات ضد ایرانی اعراب در چند سال اخیر به ویژه در چند ماه گذشته، تحت مدیریت و مهندسی شده از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آمریکا با استفاده ابزاری از اعراب به دنبال ایران هراسی و به تبع آن اسلام هراسی است، افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه به دنبال آن هستند که از نفوذ معنوی و تفکر اصلی انقلابی به کشورهای دیگر منطقه جلوگیری کنند، البته ملت ها به این جمع بندی رسیده اند که این اقدامات به نفع منطقه نیست و دست به انقلاب در کشورهایی همچون بحرین زدند.

وی ادامه داد: کشورهای عربی متأثر مهندسی آمریکایی، به دنبال منفی جلوه دادن نقش ایران در منطقه هستند، این در حالی است که تمام اتفاقات چند سال اخیر در منطقه تحت کنترل و مدیریت آمریکا است. حال ایالات متحده برای تحقق این مسئله از برخی کشورهای عربی استفاده می کند، از این رو در شرایط کنونی سعودی ها و آل خلیفه عامل ناامنی در منطقه محسوب می شوند.

 این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه در شرایط کنونی برخی از اعراب به دنبال ایجاد تنش در منطقه هستند، گفت: در اینجا نقش مردم منطقه بسیار حائز اهمیت است، زیرا در این شرایط، ملت ها با مقداری تحلیل می توانند بفهمند که کدام کشورها عامل بی ثباتی منطقه هستند.

آزادی خواه تصریح کرد: به طور حتم اقدامات و اظهارات شیطنت آمیز هیچ نتیجه ای جزء رسوایی برای اعراب و آمریکایی ها نخواهد داشت و قطعا تمام این کشورها تبعات اقدامات خود را خواهند دید.

وی ادامه داد: به نظر من رویکرد اخیر اعراب درباره ادعای دخالت ایران در کشورهای عربی، نشأت گرفته از شکست های پی در پی حامیان تروریسم و کشتار مسلمانان در سوریه، عراق و یمن است.

«انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات متحده عربی نشست چهار جانبه‌ای را با حضور وزرای خارجه عربستان سعودی، امارات، بحرین، مصر و نیز دبیرکل اتحادیه عرب ریاست کرد.

در این نشست چهار جانبه بحران ناشی از ایران و راه‌‌های مقابله با نفوذ این کشور در امور داخلی  اعراب بررسی شده و بیانیه‌ای نیز به دنبال آن صادر شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194810

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر