2

انتصاب سرپرست برای سه دانشگاه

  • کد خبر : 214034
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرستان دانشگاه‌های الزهرا(س)، ملایر و اردکان را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمد فرهادی با صدور احکام جداگانه‌ای دکتر مهناز ملانظری را به سمت سرپرست دانشگاه الزهرا (س)، دکتر منوچهر بابایی پور را به سمت سرپرست دانشگاه ملایر و دکتر علی نصیری طوسی را به سمت سرپرست دانشگاه اردکان منصوب کرد.

در قسمتی از متن این احکام آمده است:

امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب به انجام رسانید.

بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

گفتنی است دکتر مهناز ملانظری عضو هیئت علمی و دانشیار گروه حسابداری دانشگاه الزهرا (س) است و در گذشته مسئولیت معاونت اداری و مالی، عضو هیئت اجرایی جذب، معاون اداری دانشکده ادبیات، زبان ها و تاریخ، معاونت آموزشی دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی و سرپرستی دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی این دانشگاه را برعهده داشته است.

همچنین دکتر منوچهر بابایی پور عضو هیئت علمی گروه فیزیک دانشگاه بوعلی سینا و دکتر علی نصیری طوسی عضو هیئت علمی و استادیار گروه مهندسی مکانیک دانشگاه اردکان هستند.

وزیر علوم در نامه‌های جداگانه ای از خدمات دکتر انسیه خزعلی رئیس سابق دانشگاه الزهرا (س)، دکتر بهمن حیاتی رئیس سابق دانشگاه ملایر و دکتر حسین غفوری چرخابی رئیس سابق دانشگاه اردکان قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=214034

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر