1

نماینده کنگره آمریکا: احتمال جنگ هسته ای با روسیه بسیار جدی است

  • کد خبر : 215148
  • ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸

ست مولتن احتمال جنگ هسته‌ای با روسیه را بسیار جدی دانست.

نماینده کنگره آمریکا: احتمال جنگ هسته ای با روسیه بسیار جدی استبه گزارش افق نیوز به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، ست مولتن، نماینده کنگره آمریکا، احتمال جنگ هسته‌ای با روسیه را بسیار جدی دانست.
بر این اساس، “ست مولتن” عضو مجلس نمایندگان از شهر ماساچوست، در مصاحبه با روزنامه The Hill  اظهار داشت: وقوع یک جنگ هسته ای میان ایالات متحده و روسیه “کاملا واقعی” به نظر می رسد و کاخ سفید  پیشاپیش باید برای پاسخ گویی به این اقدام برنامه ریزی نماید.
به گفته این عضو کنگره آمریکا، استفاده از سلاح های هسته ای می تواند در هر زمان صورت بگیرد. مولتن در ادامه افزود: “اگر روسیه بخواهد علیه متحدان ما در اروپا از بمب اتمی استفاده کند، ما با همان سلاح ها به تجاوزگری ها پاسخ می دهیم”. وی در عین حال تاکید کرد، ایالات متحده در حال حاضر یک طرح روشن برای “رویارویی هسته ای” ندارد.
مولتن افزود: “اگر آنها نظامیان آمریکایی را مورد هدف قرار دهند؛ به عنوان مثال، سربازان آمریکایی در لهستان، در آن صورت شرایط به سرعت از کنترل خارج می شود، برای این مسائل چه باید کرد؟ این مسئله یک تهدید واقعی است و دولت ترامپ باید به طور جدی در این خصوص تصمیم گیری نماید”.
مولتن همچنین تاکید کرد، سیستم بازدارندگی استراتژیک برمبنای “انهدام قطعی و متقابل”، به احتمال زیاد در اختلافات آینده کارایی نخواهد داشت.
باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=215148

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر