1

خبر خوب برای هواداران پرسپولیس/ کسر شش امتیاز از پرسپولیس واقعیت ندارد

  • کد خبر : 215415
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

در حالیکه از امروز صبح، در فضای مجازی خبر کسر شش امتیاز از پرسپولیس منتشر شده، اما تحقیقات نشان می دهد این خبر درست نیست و هنوز دادگاه CAS در این باره رای صادر نکرده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پرونده ژوزه و باشگاه پرسپولیس در دادگاه CAS در حال رسیدگی است و آنطور که امیر علی حسینی مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس به سایت نود می گوید این رای بین ۱۵ تا ۲۰ فروردین صادر می شود و تا این لحظه چیزی به باشگاه پرسپولیس اعلام نشده است. در واقع اول باید دادگاه CAS رای بدهد و بعد روند قانونی مبنی بر دادن فرصت به باشگاه پرسپولیس طی شود.
حسینی در این باره می گوید: حتی اگر رای به نفع ژوزه هم صادر شود، مطمئنا این دادگاه به خاطر بالا بودن مبلغ طلب ژوزه به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت وقت می دهد و یا اینکه توصیه می کند که بر سر یک مبلغ مشخص با ژوزه توافق انجام شود تا باشگاه به مربی پرتغالی، پول توافق شده را پرداخت کند.

 

مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس می گوید: فعلا هیچ نامه ای مبنی محکومیت باشگاه پرسپولیس توسط دادگاه CAS به باشگاه نرسیده و همه اخباری که امروز منتشر شده مثل اخبار قبلی در حد گمانه زنی است.

سایت نود در استعلامی هم که از دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال داشت هم متوجه شد که هنوز علیه پرسپولیس هیچ حکمی از سوی فیفا صادر نشده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=215415

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر