2

یعقوبی حریفان خود را شناخت

  • کد خبر : 228456
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

مراسم قرعه‌کشی وزن ۶۸- کیلوگرم مرحله نخست مسابقات گرندپری ۲۰۱۷ انجام و ابوالفضل یعقوبی آخرین نماینده کشورمان در این رقابت‌ها، حریفان خود را شناخت.

ابوالفضل یعقوبی

به گزارش افق نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله نخست مسابقات گرند‌پری در سال ۲۰۱۷ در چهار وزن المپیکی زنان و مردان از روز گذشته (جمعه) آغاز و به مدت سه روز با حضور ۲۱۲ تکواندوکار (۱۰۷ تکواندوکار مرد و ۱۰۵ تکواندوکار زن) از ۵۶ کشور (۴۴ کشور مردان و ۳۶ کشور زنان) در سالن چند منظوره (CSKA) شهر مسکوی روسیه ادامه خواهد داشت.

در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزن ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان و ۸۰+ کیلوگرم گروه مردان برگزار و امروز (یکشنبه) دیدارهای اوزان ۴۹- کیلوگرم زنان و ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان در حال پیگیری است که آرمین هادی‌پور و محمد کاظمی در وزن ۵۸- کیلوگرم دو نماینده کشورمان هستند.

امروز (یکشنبه) و پس از انجام وزن‌کشی اوزان ۵۷- کیلوگرم زنان و ۶۸- کیلوگرم مردان، مراسم قرعه‌کشی برگزار و نماینده کشورمان در روز پایانی رقیبان خود را شناخت.

ابوالفضل یعقوبی در دیدار نخست «کریستین مک نیش» از انگلیس را که مدال برنز المپیک نوجوانان ۲۰۱۴ و مدال تورنمنت‌های مختلف را در کارنامه دارد باید شکست دهد و در دیدار دوم نیز به مصاف برنده دیدار تکواندونکاران استرالیا و آرژانتین برود.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به‌عنوان سرمربی و علیرضا نصرآزادانی به‌عنوان مربی است.

گفتنی است؛ مسابقات گرندپری (G4) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴٫۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=228456

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر