1

 یک نفر ۳ میلیارد بدهی بار می‌آورد و نفر دیگر ۱۰ میلیارد، این چه قانونی است؟

  • کد خبر : 236121
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴

کاپیتان تیم پرسپولیس با انتقاد از عملکرد فدراسیون فوتبال گفت: کسانی که به باشگاه نفت اجازه تیمداری دادند باید اکنون پاسخگو باشند.

کاپیتان تیم پرسپولیس با انتقاد از عملکرد فدراسیون فوتبال گفت: کسانی که به باشگاه نفت اجازه تیمداری دادند باید اکنون پاسخگو باشند.
سیدجلال حسینی سیدجلال حسینی: یک نفر 3 میلیارد بدهی بار می‌آورد و نفر دیگر 10 میلیارد، این چه قانونی است؟

افق نیوز/سیدجلال حسینی پس از برتری دو بر صفر تیم پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: سایپا یک تیم جوان و با انگیزه بود، خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم.

 

وی ادامه داد: مشکلات زیادی داریم که من به عنوان کاپیتان تیم فقط می‌گویم باید آنها برطرف شود.  بازیکنان گفته‌اند که مشکلات داریم و امیدوارم اینها حل شود. بیشتر از این مسئله را باز نمی‌کنم اما مهمترین موضوع این است که این مشکلات برطرف شود. ما مصدومان زیادی داریم اما بچه‌ها تلاش زیادی می‌کنند اما روز به روز به جای اینکه مشکلات کمتر شود بیشتر می‌شود.

 

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه آیا او هم مانند علیرضا بیرانوند تا فردا فقط به باشگاه نفت فرصت داده است، گفت: اصلا بحث فرصت نیست، کسانی که به این تیم اجازه داده‌اند تیم‌داری کند باید جواب بدهند. مسخره بازی که نیست یک نفر نشسته و الکی تیم را مدیریت می‌کند. یک نفر می‌آید ۳ میلیارد بدهی بار می‌آورد و نفر دیگر ۱۰ میلیارد، این چه قانونی است؟

 

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات بازیکنان پرسپولیس با باشگاه فنی است یا مالی، عنوان کرد: فنی نیست، فقط باید حل شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=236121

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر