1

ردپای هدایتی در محرومیت پرسپولیس! + تصویر

  • کد خبر : 237888
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

این دفاعیه ای منطقی بود اما به ناگاه انتشار یک سند مالی استیل آذین توسط اسپانسر وقت باشگاه در رسانه ها همه چیز را به هم ریخت.

صمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی توضیحاتی درباره موضوع محرومیت جنجالی پرسپولیس از نقل و انتقالات ارایه کرد.

 

به گزارش افق نیوز، انتقال پردردسر طارمی به ریزه اسپور که گفته می‌شد رامین رضاییان هم در آن نقش داشته، در نهایت سرانجامی جز محرومیت ۴ ماهه مهاجم پرسپولیس، محرومیت باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالاتی و محکومیت به پرداخت جریمه‌ای در حدود ۸۰۰ هزار یورو نداشت.

 

ابراهیمی در این میان نقش هدایتی و اظهارات وی در رسانه‌ها را پر رنگ عنوان می‌کند. او در مطلبی توضیحات زیر را ارایه کرد:

 

چرا پرسپولیس در پرونده ریزه اسپور محکوم شد؟

در این دو ماه که از صدور رای فیفا در مورد شکایت ریزه اسپور می گذرد با وجود همه هجمه ها سعی کردم سکوت کنم تا باشگاه از شانس خود در CAS  استفاده کند و شاید بتواند ورق را برگرداند و پنجره های مسدود نقل و انتقالات باز شوند اما حالا که همان اتفاقات مرحله بدوی دارد تکرار می شود ناچارم برخی مطالب را بنویسم.

روند دفاعیات پرسپولیس در فیفا مطلوب بود. این باشگاه متهم بود که طارمی را برای فسخ قرارداد با ریزه اسپور تحریک و وسوسه کرده و وکلای باشگاه هم مکرر دفاع می کردند که چگونه ممکن است او را تحریک کرده باشیم در حالی که رقم قرارداد او با پرسپولیس کمتر از رقم قرارداد با ریزه اسپور است؟

این دفاعیه ای منطقی بود اما به ناگاه انتشار یک سند مالی استیل آذین توسط اسپانسر وقت باشگاه در رسانه ها همه چیز را به هم ریخت.

در این سند مبلغ یک میلیارد و ١۵٠ میلیون تومان به نام  “باشگاه پرسپولیس” بابت مهدی طارمی منظور شده بود. دقیقا به نام پرسپولیس و نه به نام طارمی. وکلای ریزه اسپور این سند که با سربرگ استیل آذین در رسانه های رسمی منتشر شده بود را در کنار عکس های تیم پرسپولیس که نام استیل آذین پشت لباس ها وجود داشت را به فیفا دادند و گفتند پرسپولیس از طریق اسپانسر خود (استیل آذین) هم به طارمی پول داده پس قرارداد آنها با طارمی کمتر از قرارداد با ریزه نبوده. این سند دردسر زیادی ایجاد کرد.

حالا هم در مرحله CAS ترجمه مصاحبه حسین هدایتی را ارائه داده اند و می گویند اگر پرسپولیس دخالتی در موضوع نداشته چگونه اسپانسر باشگاه مدعی است برای فسخ با ریزه اسپور به طارمی پول داده؟

بدون تعارف با این خودزنی ها شانس باشگاه در CAS زیاد نیست. اینکه واقعا فایل صوتی مورد ادعای هدایتی وجود دارد یا خیر را بی خبرم چون در جلسات آنها نبودم ولی یک سوال همیشه ذهن مرا مشغول کرده که وقتی ریزه اسپور شکایت کرد همه ایران از آن باخبر شدند. چرا همان زمان جناب هدایتی به باشگاه یا رسانه ها نگفت که بابت فسخ با ریزه پول داده و یکسال و نیم این موضوع مسکوت ماند؟

در هر حال لازم بود این مسائل بیان شود تا بدانیم گاهی اوقات یک حرف و مصاحبه تا چه اندازه تبعات دارد. در مرحله بدوی وکلای ریزه گفتند هدایتی پول را به پرسپولیس داده و حالا هم می گویند پول را به طارمی داده.

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=237888

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر