2

شیوه های احتمالی دشمنان برای ایجاد چالش در انتخابات آینده

  • کد خبر : 23982
  • ۱۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۹

بقایای فتنه، بیگانگان و ضعف دستگاههای نظارتی را از جمله عوامل چالش ساز در انتخابات پیش رو به شمار آورد

نماینده ولی فقیه در سپاه در بیان شیوه های احتمالی دشمنان برای ایجاد چالش در انتخابات آینده گفت: دشمنان ممکن است در فرصت تبلیغات کاندیداها در انتخابات مانند انتخابات ۸۸ سواستفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی سعیدی نمایند ولی فقیه در سپاه صبح امروز در همایش مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با بیان اینکه فتنه ۵ مرحله و گروه دارد، گفت: در مرحله اول گروهی هستند که بنیانگذار و طراح فتنه اند که در پشت صحنه به ایفای نقش می پردازند و کسی آنها را نمی شناسد و اگر کسی هم بشناسد نمی تواند چهره واقعی آنها را برای مردم افشا کند.

وی افزود: در مرحله دوم گروهی هستند که زمینه و بستر جابجایی  چهره ها را فراهم می کنند به طوری که چهره های نالایق را جایگزین چهره های شایسته می کنند و اقدام به دین زدایی، ولایت زدایی و شایسته زدایی می کنند

سعیدی  در مرحله سوم کسانی هستند که وقتی جابجایی چهره ها انجام گرفت حجت و ولایت الهی را به شیوه های مختلف کنار می زنند و اینجاست که جبهه حق در برابر این توطئه ساکت نمی نشیند و مبارزه می کند و نوبت به حذف فیزیکی می رسد.

وی افزود: در مرحله چهارم گروهی هستند که امکانات و شرایط را برای بوجود آمدن فتنه مهیا می کنند در واقع اینها آتش بیاران معرکه هستند، همانهایی که ساختمان، رسانه، روزنامه و تریبونی به فتنه گران داده اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: در مرحله پنجم نیز کسانی هستند که در برابر فتنه یا سکوت کرده اند یا به آن رضایت داده اند که البته فرقی بین این دو دسته نیست یعنی کسانی که در برابر فتنه سکوت کرده اند مانند کسانی هستند که از این فتنه راضی اند.

سعیدی  خطاب به ساکتین فتنه ۸۸ خاطرنشان کرد: اگر اینها قابل برگشت نیستند چرا باید در لیست انتخابات قرار بگیرند؟ اگر این افراد نتوانسته اند به ندای علی زمان خود گوش کنند چرا باید در صدر جامعه قرار گیرند؟

وی در خصوص تفاوت مراحل براندازی گفت: طراحی کنندگان فتنه پشت صحنه هستند یعنی پایه گذاران و بانیان ظلم معمولا ناپیدا، نامحسوس و ناشناخته اند  و اگر هم شناخته شوند نمی توان آن را معرفی کرد چون آنها در میان یک طبقه ای جامعه پایگاه دارند. مثلا می گویند چرا کروبی و موسوی را محاکمه نمی کنید، می گویند به دلیل اینکه اینها در جامعه هوادار دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: چند روز پیش همان مرد خاکستری می گوید من از این دو نفر تبری نمی جویم چون آدم های خوبی هستند در حالی که رسالت خواص تشخیص و برخورد باعناصر ماجرای فتنه است.

وی تصریح کرد: استمرار در ولایت مداری لازم است و مقطعی نیست واگر ولایت مداری استمرار پیدا نکرد منجر به انحراف و سقوط خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در آستانه انتخابات بزرگی هستیم گفت: هشدار ها و ارشادات مقام معظم رهبری بر چند نکته از جمله “اهمیت انتخابات، ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نگرانی و امنیتی شدن انتخابات و تاکید بر اتحاد مجموعه کسانی که بر اصول انقلاب وفادارند” بسیار حائز اهمیت است.

سعیدی در ادامه، بقایای فتنه، بیگانگان و ضعف دستگاههای نظارتی  را از جمله عوامل چالش ساز در انتخابات پیش رو به شمار آورد.

سعیدی افزود: به دلیل ناکارآمدی تهدیدات نظامی ، رشد بیداری اسلامی در دنیا ، بحران های درون جبهه استکبار ، ارتباطات داخل و خارج و جریانی موسوم به انحراف که زمینه  ساز شائبه وجود دوگانگی در حاکمیت است دشمنان بر روی برگزاری انتخابات  در ایران متمرکز شده اند.

وی در بیان شیوه های احتمالی دشمنان برای ایجاد چالش در انتخابات آینده گفت: دشمنان ممکن است در فرصت تبلیغات کاندیداها در انتخابات مانند انتخابات ۸۸ سواستفاده کنند.

سعیدی با بیان اینکه دشمنان ممکن است از فرصت رد صلاحیت ها بهره برداری مضاعف کند گفت: بزرگنمایی تحریم، استفاده از رسانه ها و ماهواره و استفاده از عکس العمل رقبا نسبت به یکدیگر از جمله شیوه های احتمالی دشمن برای چالشی کردن انتخابات دانست.

وی در پایان تصریح کرد: همه کسانی که در عرصه انتخابات شرکت می کنند باید هوشیار باشند و ابزار دست دشمنان نشوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر