4

استقلال به دنبال ترکاندن بزرگترین بمب نقل و انتقالاتی تاریخ لیگ برتر

  • کد خبر : 242577
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

کاپیتان تیم ملی ایران مهم ترین بازیکنی است که در حال حاضر تیم باشگاهی ندارد و چند تیم برای جذب وی آستین‌ها را بالا زده‌اند.

کاپیتان تیم ملی ایران مهم ترین بازیکنی است که در حال حاضر تیم باشگاهی ندارد و چند تیم برای جذب وی آستین‌ها را بالا زده‌اند.
 اشکان دژاگه استقلال به دنبال ترکاندن بزرگترین بمب نقل و انتقالاتی تاریخ لیگ برتر

افق نیوز/ اشکان دژآگه که قرار است در روسیه پیشاپیش ملی پوشان کشورمان به میدان برود، در سال‌های اخیر یک تیم باشگاهی ثابت نداشته و یا بعضا بدون تیم بوده و یا در تیم‌های خیلی معتبر خارجی بازی نکرده است. این بازیکن ۳۱ ساله در سال منتهی به جام جهانی تیم باشگاهی ندارد.

 

آزاد بودن این بازیکن باعث شده که برخی از تیم‌های داخلی همین حالا که پنجره نقل و انتقالات زمستانی هم بسته شده به فکر جذب وی بوده و برای این منظور به صورت چراغ خاموش تلاش کنند.

 

یکی از باشگاه‌هایی که اخباری در خصوص تمایل آنها به جذب این بازیکن شنیده می‌شود باشگاه استقلال است. آبی پوشان در آستانه جذب یک مهاجم دو رگه پرتغالی – گینه‌ای هستند تا مشکل گلزنی در خط حمله این تیم حل و فصل شود. به جز این بازیکن که در حال حاضر در تهران حضور دارد، شفر به یک هافبک بازیساز نیز اعلام نیاز کرده تا قوای تهاجمی تیمش را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تقویت کند. در حالی که باشگاه استقلال هیچ اظهار نظر رسمی در خصوص گزینه مورد نظر شفر نکرده اما برخی شنیده‌ها از این تیم حکایت از آن دارد که یکی از مشتریان داخلی ملی پوش کشورمان باشگاه استقلال است.

 

استقلالی‌ها که فصل گذشته خاطرات خوشی از نحوه حذف در لیگ قهرمانان آسیا ندارند بی تمایل نیستند تا یک هافبک تهاجمی باتجربه ودر کلاس بین المللی را برای این مسابقات در اختیار بگیرند و بعید نیست این بازیکن اشکان دژآگه باشد.

 

تراکتورسازی تبریز را هم می توان یکی از مشتریان چراغ خاموش ملی پوش کشورمان دانست. تراکتورسازان بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت در یک پنجره نقل و انتقالاتی، در فصل نقل  انتقالات زمستانی دلی از عزا در آورده تا سر حد امکان با گرفتن بازیکنان سرباز تیم شان را تقویت کردند. هرچند این تقویت نفری در نتیجه برای آنها موثر نبوده و تراکتورسازی در نیم فصل دوم نتایج درخشانی کسب نکرده است.

 

تراکتور هم یکی از نماینده‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا است و آنها هم به خوبی می‌دانند موجودی فعلی شان در بهترین حالت شاید فقط برای آبروداری در آسیا مناسب باشد و اگر این تیم خواهان موفقیت‌های بیشتر در سطح آسیا است، باید دست به تقویت در سطح بازیکن بزند.

 

مصطفی آجرلو در همه دوران مدیریتی‌اش نشان داده بی استعداد در ترکاندن بمب‌های نقل و انتقالاتی نیست و اخیرا هم بعد از اختلافاتی که بین او و گل محمدی پیش آمد و مذاکرات ناکامی که با مصطفی دنیزلی در ترکیه داشت، سرانجام یک مربی شهیر دیگر را ازترکیه به تبریز کشاند. از مدیری با خصوصیات آجرلو بعید نیست برای تقویت تیمش به سراغ یک ستاره بین  المللی مثل دژآگه رفته و متحمل پرداخت هزینه‌های جذب این بازیکن هم بشود.

 

از ذوب آهن هم بعنوان دیگر مشتریان جذب این بازیکن نام برده می‌شود. ذوب آهن هم یکی از تیم‌های آسیایی است که آنها هم برای حضور پر قدرت در این رقابت‌ها نیاز به تقویت دارند و کدام بازیکن مثل اشکان دژآگه می‌تواند به خط میانی و حمله این تیم کمک کند. به خصوص که چند بازیکن سرباز این تیم در نیم فصل به طرزی ناگهانی از جمع آنها جدا شده و خلاء این بازیکنان و به خصوص احسان پهلوان در این تیم احساس می‌شود.

 

البته از محرومیت پرسپولیس در نقل و انتقالات غافل نباشیم که اگر غیر از این بود بعید نبود پرسپولیس هم یک مشتری کاملا جدی برای جذب این بازیکن ملی پوش و با تجربه باشد.

 

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=242577

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر