3

حاج بخشی کسی بود که بعد از جنگ هم ولایت مداریش قطع نشد

  • کد خبر : 24934
  • ۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۳

حاج بخشی کسی بود که بعد از جنگ هم ولایت مداریش قطع نشد و برای خود کیسه ای ندوخت.

یک عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه حاج بخشی کسی بود که بعد از جنگ هم ولایت مداریش قطع نشد، گفت: حاج بخشی از جمله کسانی بود که بعد از جنگ هم برای کیسه ای ندوخت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا پناهیان عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار عصر امروز دوشنبه در مراسم گرامیداشت، مرحوم حاج ذبیح الله بخشی طی سخنانی اظهار داشت: حاج بخشی پیر جبهه های نبرد، پیر حماسه و پیرغلام حضرت اباعبدالله الحسین تا زمانیکه جان در بدن داشت از طرفداری امت حزب الله دریغ نکرد.

وی با بیان اینکه حاجی بخشی ما تا آخر حاجی بخشی ماند و این را باید به عنوان یک نعمت الهی قدر دانست، گفت: حاج بخشی کسی بود که بعد از جنگ هم ولایت مداریش قطع نشد و برای خود کیسه ای ندوخت.

وی افزود: خوشا به حال حاج بخشی که راهش را عوض نکرد و رفت.

پناهیان در بخش دیگری از سخنانش به خاطره ای از حاج بخشی اشاره کرد و افزود: در جبهه شوش دانیال یک نفر صبح زود بعد از اذان صبح، وقتی همه رزمنده ها خواب بودند، فریاد می زد “صدام مرد ، صدام مرد” و همه رزمنده ها که مشتاق شنیدن این خبر بودند از خواب می پریدند، و وقتی از جا بر می خاستند که ببینند چه شده است، حاج بخشی می گفت بروید نماز صبحتان را بخوانید تا قضا نشده.

وی ادامه داد: یک لطیفه ای هم برای فرزند او ساخته بودند و می گفتند وقتی حاج بخشی صبح ها رزمنده ها را با صدای “صدام مرد” برای نماز صبح بیدار می کند، پسرش هم به دنبال او می آید و می گوید؛ “پسر صدام هم مرد، پسر صدام هم مرد” .

وی در پایان با بیان اینکه سخت ترین شرایط برای حاج بخشی پیش آمد اما استقامتش قطع نشد، گفت: تقدیر مقام معظم رهبری از حاج بخشی یک کار فرمایشی نبود.

گفتنی است در این مراسم محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسعود زریبافان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید، حجت الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی فر عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس، حسین علائی استاد دانشگاه امام حسین، مرتضی تمدن استاندار تهران و حجت الاسلام موسوی کاشانی حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر