2

سیاست خارجی دنباله روی سیاست داخلی است

  • کد خبر : 87734
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴

حسین سعیدی با تاکید بر لزوم ارائه برنامه های دقیق در حوزه سیاست خارجی توسط نامزدهای ریاست جمهوری گفت: سیاست خارجی در ایران اسلامی دنباله روی سیاست داخلی است

به گزارش خبرنگار مهرورزی (Mehrvarzi.ir) حسین سعیدی دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی  با اشاره به مناظره سیاسی نامزدهای ریاست جمهوری اظهار داشت : در روابط بین المللی ایران اسلامی، سیاست خارجی آن ناشی از سیاست داخلی است و لذا نامزدها باید با ارائه برنامه های دقیق در این مقوله فعالانه و موثر در راستای ارتقای جایگاه ایران اسلامی گام بردارند.

وی ادامه داد: نامزدها می بایست با تبیین سیاست داخلی و خارجی مدنظر خود برای ملت ایران، مشخص نمایند که چه برنامه ای برای ایجاد ارتباط میان سیاست داخلی و خارجی دارند تا از برآیند پارامترهای سیاسی داخلی به یک نتیجه خوب در سیاست خارجی نائل شویم.

دبیرکل گفتمان مهرورزی با تاکید بر لزوم اطلاع کافی نامزدها از مقوله سیاست خارجی در همه ابعاد خاطر نشان کرد: نامزدها می بایست در هنگام اعلام مواضع ، آگاهی جامع و کاملی را در زمینه مفاهیم سیاست خارجی داشته باشند.

وی افزود: نامزدها می بایست با ارائه تحلیلی درست ، فضای موجود  سیاسی را از زاویه تخصصی مورد بررسی قرار دهند.

حسین سعیدی با اشاره به لزوم شفافیت برنامه ها در حوزه سیاست خارجی  گفت: نامزدهای ریاست جمهوری باید با تبیین الویت های مدنظر خود در  ایجاد ارتباط مسالمت آمیز با کشورهای جهان ، تئوری همزیستی مسالمت آمیز را برای ملت ایران تشریح نمایند

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=87734

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر