1

ظرفیت های اصل ۴۴ را نباید به موضوع واگذاری ها تفسیر کرد

  • کد خبر : 10196
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۹

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از ماموریت های اصلی این وزارتخانه پس از ادغام توجه هر چه بیشتر به اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری هاست. به گزارش خبرنگار ما، آقای غضنفری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: وزارتخانه جدید کارهای اولیه ادغام را انجام داده […]

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از ماموریت های اصلی این وزارتخانه پس از ادغام توجه هر چه بیشتر به اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری هاست.

به گزارش خبرنگار ما، آقای غضنفری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: وزارتخانه جدید کارهای اولیه ادغام را انجام داده و آماده خدمت رسانی به مردم است. وی با اشاره به اینکه کار وزارتخانه سنگین تر شده است ابراز امیدواری کرد: ضمن صیانت از واحدهای تولیدی و دفاع از حقوق تولید کنندگان حمایت های خوبی نیز از مصرف کنندگان صورت گیرد. آقای غضنفری یکی از راه های چابک سازی وزارت صنعت، معدن و تجارت را توجه به واگذاری ها دانست و گفت: البته همه ظرفیت های اصل ۴۴ را نباید به موضوع واگذاری ها تفسیر کرد و باید بتوانیم دارایی های مردم را در حوزه تولید به کار گیریم. وی درخصوص رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری در دیدار صنعتگران افزود: ایشان مانند همیشه بهترین مبانی و چارچوب ها را برای تحقق توسعه صنعتی ارائه فرمودند و آنرا به عنوان نقشه راه خود قرار خواهیم داد. وزیرصنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در اجرای قانون همدفمندسازی یارانه ها به بخش صنعت توجهی شده است یا نه گفت: فعلا در آغاز راهیم و ۱۴۰۰ میلیارد تومان از بابت اجرای این قانون در اختیار واحدهای تولیدی قرار دادیم که برای تحقق بسته های حمایتی بعدی به بیش از ۴ برابر این میزان منابع نیاز داریم. آقای غضنفری همچنین در پاسخ به سوالی درباره ویژگی های روز قدس امسال افزود: با توجه به بیداری کشورهای اسلامی منطقه و تحولات جهان و مشکلات اقتصادی امریکا و اروپا احساس می کنیم که روز قدس امسال اهمیت بیشتری داشته باشد چرا که رژیم صهیونیستی نیز در اداره اوضاع داخلی خود دچار بهم ریختگی شده است. وی ابراز امیدواری کرد: مسلمانان جهان در روز قدس امسال فریادهای خشمگینانه تری بر ضد ظلم و ستم چند ده ساله رژیم غاصب اسرائیل داشته باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر