2

نامه عباسپور به وزیر علوم مبنی بر توقف پذیرش دانشجو در پیام نور

  • کد خبر : 10213
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۸:۱۳

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مورد نامه رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به وزیر علوم مبنی بر توقف پذیرش دانشجو در رشته‌های فنی و مهندسی در واحدهایی از دانشگاه پیام نور که فاقد امکانات آموزشی و عملی هستند، گفت: دانشگاه پیام نور برای دریافت مجوزها، قطعا شرایط لازم را داشته است. […]

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مورد نامه رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به وزیر علوم مبنی بر توقف پذیرش دانشجو در رشته‌های فنی و مهندسی در واحدهایی از دانشگاه پیام نور که فاقد امکانات آموزشی و عملی هستند، گفت: دانشگاه پیام نور برای دریافت مجوزها، قطعا شرایط لازم را داشته است.

حسین نادری منش با بیان اینکه بخشی از شرایط رشته‌ها و یا واحدهای دانشگاه پیام نور در فرآیند دوره‌ باید تکمیل شود، تصریح کرد: هرکجا که این موارد رعایت نشود با آن برخورد خواهد شد و اگر جایی افراط شده باشد حتما تعدیل می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ایجاد شده در آموزش عالی با بیان اینکه ظرفیت‌های ایجاد شده بیشتر از متقاضی است و بر این اساس ممکن است بخشی از ظرفیت‌ها در دانشگاه پیام نور، غیرانتفاعی‌ها و دانشگاه آزاد خالی بماند، درباره نحوه برخورد وزارت علوم با واحدهایی که ظرفیت آنها خالی خواهد ماند، گفت: این موضوع به مجموعه مربوطه بستگی دارد که بتواند دوام بیاورد یا خیر. به عنوان نمونه سال گذشته یکی دو مورد مجموعه آموزش عالی بود که امکان ادامه فعالیت نداشتند و دانشجویانش را به واحدها و مراکز همجوار آن معرفی کرده‌ایم.

نادری منش خاطرنشان کرد: در حال حاضر رقابتی بین مجموعه‌های آموزشی عالی وجود دارد که باید کیفیت خود را برای افزایش جاذبه بالا ببرند؛ چرا که در این میان حق انتخاب با دانشجوست و این امر مطلوب و مورد نظر ماست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10213

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر