3

تصمیم نهایی دولت درباره بهای بنزین هفته آینده اعلام می‌شود.

  • کد خبر : 102327
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۹:۰۳

در لایحه بودجه و در برنامه پنجم توسعه آمده گران شدن بهای بنزین با تبادل نظر و به شرطی که به مردم فشار نیاید صورت گیرد.

افزایش قیمت حامل‌های انرژی اثرات منفی زیادی در جامعه دارد اما بعضی مواقع برای مدد رساندن به وزارت‌خانه ناچار به این کار هستیم اما باید این امر با تدبیر صورت گیرد که شوکی به جامعه وارد نشود.

موسی احمدی دبیر کمیسیون انرژی،در خصوص مطرح شدن افزایش بهای بنزین در کمیسیون انرژی اظهار داشت: در لایحه بودجه و در برنامه پنجم توسعه آمده گران شدن بهای بنزین با تبادل نظر و به شرطی که به مردم فشار نیاید صورت گیرد، در مجلس این موضوع مطرح شده و قرار است در جلسه‌ای که با حضور وزیر نفت در کمیسیون انرژی برگزار خواهد شد تصمیم نهایی گرفته شود.

احمدی با اشاره به اثرات منفی این اتفاق در جامعه ادامه داد: کمیسیون در نظر دارد نظر و دیدگاه زنگنه و برنامه وزارت نفت را در این خصوص بداند که آیا راضی به این افزایش هستند و اگر جواب مثبت است با چه قیمت و در چه حدی این افزایش قرار است صورت بگیرد.

دبیر کمیسیون انرژی تصریح کرد: افزایش قیمت حامل‌های انرژی اثرات منفی زیادی در جامعه دارد اما بعضی مواقع برای مدد رساندن به وزارت‌خانه ناچار به این کار هستیم، این امر باید به صورت معقول وبا توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و با تدبیر صورت گیرد تا شوکی به جامعه وارد نشود.

وی در خصوص واردات بنزین اذعان داشت: واردات باید به صورت سوآپ انجام شود و با توجه به وضعیت و امکانات داخلی، در این مورد هنوز جزییات مشخص نیست که لازم است در این خصوص بحث و بررسی لازم انجام شود که قرار است با چه کیفیتی و چگونه این اتفاق بیفتد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=102327

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر