2

دهقان: رئیس‌جمهور باید تا۲۴ آبان تکلیف وزارت ورزش را روشن کند

  • کد خبر : 104777
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه صالحی‌امیری دیگر نمی‌تواند سرپرست وزارت ورزش و جوانان باشد، گفت: رئیس‌‌جمهور می‌تواند تا ۲۴ آبان برای وزارت ورزش، سرپرست جدید انتخاب کند.

خبرگزاری فارس: دهقان: رئیس‌جمهور باید تا24 آبان تکلیف وزارت ورزش را روشن کند/صالحی‌ نمی‌تواند سرپرست باشد

محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید هرچه سریعتر وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان را به مجلس معرفی کند، گفت: چون حداکثر زمان اداره وزارت ورزش و جوانان، ۲۴ آبان است، پس رئیس‌جمهور باید سریعاً وزیر ورزش را به مجلس معرفی کند.

وی افزود: با توجه به عدم رای اعتماد مجلس به آقای صالحی‌امیری، ایشان دیگر نمی‌‌تواند سرپرست وزارت ورزش و جوانان باشد و بنابر این رئیس‌جمهور باید برای این وزارت خانه سرپرست جدید معرفی کند.

وی با بیان اینکه طبق قانون اساسی هر وزارت خانه‌ می‌تواند حداکثر تا ۳ ماه با سرپرست اداره شود، تصریح کرد: مدت سه ماهه برای اداره وزارت خانه‌ها با سرپرست، تنها برای یک سرپرست نیست بلکه برای تمام سرپرست‌هاست.

دهقان گفت: توصیه ما این است که آقای رئیس‌جمهور هر چه سریعتر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را به مجلس معرفی کند تا اگر آن وزیر هم رای‌ نیاورد، دولت برای معرفی وزیر بعدی وقت داشته باشد چرا که اداره وزارت ورزش و جوانان از طریق سرپرست به لحاظ قانونی تنها با ۲۴ آبان ممکن است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=104777

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر