1

توسعه روابط با کشورهایی که دوست و همسایه قلمداد می‌شوند

  • کد خبر : 10690
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۷:۱۲

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تقویت تعاملات، ارتباطات و مشترک سازی دیدگاه‌ها حول مسائل کلان امنیتی برنامه‌های ما در حوزه توسعه روابط دفاعی با کشورهای مختلف است.افق به نقل از اطلاع رسانی دولت :سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی درباره برنامه‌های دولت برای توسعه روابط دفاعی با سایر کشورها اظهار کرد: ما همواره برای […]

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تقویت تعاملات، ارتباطات و مشترک سازی دیدگاه‌ها حول مسائل کلان امنیتی برنامه‌های ما در حوزه توسعه روابط دفاعی با کشورهای مختلف است.افق به نقل از اطلاع رسانی دولت :سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی درباره برنامه‌های دولت برای توسعه روابط دفاعی با سایر کشورها اظهار کرد: ما همواره برای توسعه روابط با کشورهایی که دوست و همسایه قلمداد می‌شوند و همین طور سایر کشورها اعلام آمادگی کرده‌ایم.

وی افزود: برنامه‌های ما تقویت تعاملات، ارتباطات و مشترک سازی دیدگاه‌ها حول مسائل کلان امنیتی با کشورهای مختلف است و این را همچنان دنبال خواهیم کرد و سعی می‌کنیم در این چارچوب به تفاهمات بهتر و بیشتری برسیم.

وحیدی تصریح کرد: در تمام سفرهایی که به کشورهای مختلف داشته‌ایم، یک مساله اساسی را دنبال می‌کنیم و آن هم توسعه روابط و ایجاد دیدگاه‌های مشترک حول موضوعات مشترک است.

وزیر دفاع تصریح کرد: تفاهم نامه‌هایی هم در چند سفر اخیر به کشورهای مختلف امضا شده است. از جمله تفاهم نامه‌هایی که به امضا رسیده، موضوع عدم استفاده از خاک یکدیگر علیه همدیگر، توسعه تعاملات تسلیحاتی و در حوزه مسائل آموزشی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر