4

راه اندازی تولید انبوه راکت ضدزره

  • کد خبر : 11629
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۲

سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی گفت: این راکت ۷۳ میلیمتری یکی از انواع راکت‌های ضدزره است که برای انهدام تانک‌ها، نفربرها، خودروهای سبک زرهی، محل تجمع نفرات، انبارهای مهمات و استحکامات دشمن طراحی گردیده است. وی افزود: سرجنگی این نوع راکت از نوع خرج گود می‌باشد که به هنگام اصابت تا فاصله ۱۳۰۰ متری با […]

سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی گفت: این راکت ۷۳ میلیمتری یکی از انواع راکت‌های ضدزره است که برای انهدام تانک‌ها، نفربرها، خودروهای سبک زرهی، محل تجمع نفرات، انبارهای مهمات و استحکامات دشمن طراحی گردیده است.

وی افزود: سرجنگی این نوع راکت از نوع خرج گود می‌باشد که به هنگام اصابت تا فاصله ۱۳۰۰ متری با نفوذ ۳۰۰ میلیمتر در زره اهداف را منهدم می‌نماید.

وحیدی با بیان این‌که این سلاح بوسیله نفر و خودرو قابل حمل بوده و از سه پایه نشانه‌روی مستقیم تیراندازی می‌گردد، گفت: به علت سبکی، سادگی و سهولت در بکارگیری، قدرت خوب سرجنگی و سرعت و دقت اصابت بالا، این سلاح نقش مهمی در رزم‌های دور و نزدیک و جنگ‌های منظم و نامنظم برای انهدام اهداف مورد نظر دارد.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که یکی از راهبردهای اصلی وزارت دفاع در طراحی و تولید سلاح افزایش تحرک نیروهای مسلح است، با تولید و تحویل انبوه این سلاح به یگان‌های عملیاتی نیروهای مسلح تحرک عملیاتی آنان به نحو چشمگیری افزایش می‌یابد.

وحیدی با تشکر و قدردانی از مدیران، کارشناسان و متخصصان سازمان صنایع دفاع در طراحی و تولید راکت ضدزره این موفقیت را نمونه دیگری از توان بالای صنعت دفاعی برای تقویت بنیه دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات ذکر کرد و افزود: امروز سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع در حوزه تأمین انواع محصولات مورد نیاز نیروهای مسلح، بعنوان صنعتی ریشه‌دار، پیشتاز و خوداتکاء حلقه‌های وابستگی را یکی پس از دیگری قطع و برگ‌های زرینی از افتخار و اقتدار را به کارنامه صنعت دفاعی کشور می‌افزاید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر