2

تایید رسوایی جنسی برلوسکونی در دادگاه

  • کد خبر : 107224
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳

دادگاهی در میلان اعلام کرد که شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد نخست‌وزیر سابق ایتالیا در قبال پرداخت پول و هدایا با رقاص مراکشی در حالیکه به سن قانونی نرسیده بود، رابطه نامشروع برقرار کرده بود.

دادگاهی در «میلان» در دادگاه فساد اخلاقی نخست‌وزیر سابق آمریکا به این موضوع پی برد که «سیلویو برلوسکونی» نخست‌وزیر سابق ایتالیا با «کریمه المحروق» که به «روبی» معروف است و رقاص مراکشی باشگاههای شبانه است در حالیکه به سن قانونی نرسیده بود، رابطه نامشروع داشته است.

به گزارش  فارس،این دادگاه امروز اعلام کرد که شواهد کافی وجود دارد که برلوسکونی در قبال پرداخت پول نقد و هدیه با روبی که به سن قانونی نرسیده بود، رابطه نامشروع داشته است.

دادگاه میلان در ماه ژوئن نخست‌وزیر سابق ایتالیا را به دلیل سوء استفاده از سمت خود و پرداخت پول برای سوء استفاده جنسی به ۷ سال حبس محکوم کرد.

دادگاه میلان در سندی که روز پنجشنبه منتشر شد، دلایل پشت این محکومیت را اعلام کرد و گفت: ثابت شده است که مدعی علیه، روابط نامشروع با المحروق در قبال مقادیر چشمگیر پول و دیگر اقلام چون جواهرات داشته است.

برلوسکونی به برقراری رابطه جنسی با روبی، زمانی که وی به سن قانونی نرسیده بود، متهم است. روبی پیش از این ارتباط با برلوسکونی را رد کرده بود اما چندی پیش اعلام کرد که در عین حال از وی هدایا و پول گرفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=107224

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر