2

نیروهای وفادار به معمر قذافی ،خبرنگاران خارجی را در هتلی حبس کردند

  • کد خبر : 10748
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۴

حبس خبرنگاران خارجی در هتلی در لیبی حبس خبرنگاران خارجی در هتلی در شهر طرابلس لیبی نیروهای وفادار به معمر قذافی دیکتاتور لیبی خبرنگاران خارجی را که اخبار درگیری‌های این کشور را پوشش می‌دادند، در هتلی در شهر طرابلس حبس کرده‌اند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، نیروهای وفادار به معمر قذافی حدود ۳۰ خبرنگار را در […]

حبس خبرنگاران خارجی در هتلی در لیبی

حبس خبرنگاران خارجی در هتلی در شهر طرابلس لیبی
نیروهای وفادار به معمر قذافی دیکتاتور لیبی خبرنگاران خارجی را که اخبار درگیری‌های این کشور را پوشش می‌دادند، در هتلی در شهر طرابلس حبس کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، نیروهای وفادار به معمر قذافی حدود ۳۰ خبرنگار را در سه روز اخیر در هتل مجلل ریکسس شهر طرابلس به گروگان گرفته‌اند. این در حالی است که برق و آب منطقه قطع شده و کارکنان، این هتل را ترک کرده‌اند.

مبارزان مخالف رژیم لیبی روز دوشنبه بدون مواجه با مقاومت جدی از سوی نیروهای رژیم، وارد طرابلس شده و کنترل بسیاری از مناطق این شهر را به دست گرفتند.

گفته می‎شود، نیروهای انقلابی روز سه شنبه کنترل کامل باب العزیزیه را در دست گرفته‌اند اما حامیان قذافی در سه منطقه طرابلس از جمله ابو سلیم، همچنان مقاومت می‌کنند.

مصطفی عبدالجلیل رئیس شوراى ملى انتقالى لیبى می‌گوید، در سه روز درگیری میان انقلابیون و نیروهای قذافی در طربلس پایتخت این کشور، بیش از ۴۰۰ نفر کشته و ۲۰۰۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

لیبی از اواسط ماه فوریه صحنه درگیری شدید میان نیروهای رژیم قذافی و مخالفان بوده است. مخالفان سرنگونی رژیم قذافی در لیبی را خواستارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر